Tuta funker ikke. Golf 3 97’ mod.

Anbefalte innlegg

Heisann. Har et problem her. «Jentungen» har et problem med 97’ Golfen sin: tuta fungerer ikke. Kontrollert sikringen-OK. Kontrollert strøm fram til tuta-OK. Testa med tuta til eget prosjekt og det var fortsatt nadaO.o Sjekka ledninger og koblinger i rattet og de var ok. Merkelig at det er strøm fram, men at det ikke fungerer…?! Men skal det være strøm i begge kontakt-punkter i kontakta til tuta? Takknemlig for svar, for her stopper det for meg:D

Mvh Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg leser dette riktig, så er det ingen funksjon på hornet verken på Golfen eller når tilsatt strøm fra annen kilde/bil ?
Har dere prøvd et annet horn på Golfen? Selv satte jeg på et Golf 5 horn på 2er Golfen min, koster ikke mye...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Ja, har prøvd med et annet batteri utenfor bilen og et annet horn på Golfen. Ikkeno’ fungerte. Kan ikke garantere at det andre hornet fungerer, men det fungerte sist jeg prøvde det… Er derfor jeg ikke skjønner hva som er galt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett strøm rett fra et batteri inn på kontaktene til hornet, så vet du med sikkerhet om det/de virker.

12v på en, og jord på den andre. Ta på hørselvern først 🎧

Hvis det virker da, så kommer det enten ikke strøm frem til hornet eller det er dårlig jord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Dette har jeg prøvd. Og det fungerte ikke. Men som jeg skrev tidligere, så måler jeg strøm på begge pinnene i kontakta ved tuta??!! Skal det ikke være en strømførende og en nøytral/jord?? Fikk utslag på prøvelampa på begge…. Skjønner ikke dette: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.