#1 Skrevet Juli 15, 2005 Hvilken chip er den beste til g60?Søkte litt rundt her på forumet på chip til g60, men fant ikke noen greie svar.har en sls rs nå. men ved bytte til red top dyser (315cc)og rs2 g lade(68mm ladehjul) og portet topp. burde jeg da gå over til noe mer heftigt? Off topic litt: hvor mye hk og nm tåler en org g60 clutch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2005 Er chippen din for de vanlige grønne dysene bør du ihvertfall bytte chippen. Da får bilen din altfor mye bensin nå. SNS/Pitstop Developments chip er vel de beste du får som hyllevarer. Det beste er selvsagt å få mappet en chip til akkurat din motor. Det er ganske stor forskjell fra motor til motor. Satte du i større ventiler når du fikk toppen portet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2005 Litt off topic, er det grønne dyser som står på orginalt eller er det noen andre?. å når burde en skifte di orginale ut isåfall?. hvor mye trim skal til liksom?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2005 Den chipen skal være for di orginale dysene ja, har ikke fått testet bilen enda da, toppen er inne til porting nå, kun helt lett tillpassing. Er litt uskikker på kordan den chipen eg har vil oppføre seg, for den krever ikke 3.5fpr som sns+++ gjør. men har kjørt me den chipen og 3.5fpr , bilen spotta flammer i hytt og H. Såg og da eg tok av toppen at eksosventilene var kritt hvite, det er vell ikke noe godt tein. Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...