#1 Skrevet Juli 15, 2005 Tja.. tror faktisk jeg like den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2005 Jeg sier både og... Modden var kul, jeg likte den, men jeg syns ikke den passet med bilens farge, passet heller ikke med wood på taket. Men eieren skal ha skryt for å tørre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2005 Synes den var topp. Tror det hadde gjort seg med en v8 i denne bilen...og bakhjuls trekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2005 da kunne man vel kjøpt en sånn forbanna amcar i utgangspunktet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2005 Vinyl-fake-woodie-look er seriously uncool. Man må vite hva man kan låne fra custom-verden og hva man bør beholde på stuegulvet før man lager noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2005 "Kjære, hvor er bonevoksen, jeg skal ut å "polere" bilen......" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2005 da kunne man vel kjøpt en sånn forbanna amcar i utgangspunktet..? ja det kunne man 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2005 Tja hva skal man si, trur grunnen til at jeg likte den litt var felga+bra senka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2005 Den kunne jeg godt tenkte meg gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2005 Syke folk som gjør sånn med bilen sin frivillig, alt jeg har å si om den saken. Wood er kvalmt, æsj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2005 Hmmm.....stikke på byggmakker for å freshe opp Jetta'n Trokke det gitt Men felga var fete!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...