#1 Skrevet November 7 (endret) Vurderer å legge ut Allroad prosjektet mitt til salgs. Det er en 2001 Allroad med 2.5tdi AKE motor med low-range girkasse. Har nå kjørt omtrent 403,000km. Den har å en litt mer sjelden interiør kombo av «plaid» stoff sammen med el-seter. Regnummer HB60964. Planen var å fikse den opp for å skikkelig brukes. Så har da kjøpt inn det meste for å fikse: -Arnott Gen 2 luftfjæring og dempere -Alt av registerreims deler og pakninger -Bremser -Ny fører dør, bakluke og støtfanger bak -Ekstra low-range girkasse med tilbehør -Pigg dekk på original 16 tommers felger -Mye annet som jeg kan nevne ved interesse Bilen går bra og er uten lamper eller feilmeldinger. Luftfjæringa holder luft men bak venstre synker etter en uke. AC blåser kaldt. Low-Range funker som den skal. Bilen ble solgt til meg av en uærlig fyr som eide bilen i bare en kort periode. Han la være å informere om en olje lekkasje som kommer muligens fra øvre oljepanne. Jeg har ikke bekreftet dette enda 100%, men den lekker litt fra ett sted der i området. Den er ganske bra med tanke på rust, men har litt på de nedre dørene og bakluka. Har kjøpt inn nye nesten rustfrie til å bytte. EU er gått ut. Den har stått lagret tørt og varmt inne nå i over ett år. Jevnlig startet og flyttet. Jeg må ikke selge, men kunne latt bilen gå for rett pris til noen som vill ta over prosjektet. Så bare ta kontakt med spørsmål osv. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...