#1 Skrevet November 14 Noen som vet mer om denne varianten? 2004 1.8 turbo Quattro. Ser ut som hjulbuene er noe breiere enn standard. Her er også en ekstra leppe under støtfangeren fremme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14 Vanskelig å se av bildene. Med eksteriør S-line pakke ? Cupra lepper ble jo nærmest som herpes å regne og montert i øst og vest av ymse biler fra denne perioden. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15 Var kanskje litt tynt med informasjon ja. Det er s-lime på innsteg, men ellers ingen "spor" innvendig. Farge Fis som jeg trodde kom mye senere, mørkt tak, takluke. Og så står den beskrevet med a4 s4 i vognkort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18 Ligner den jeg hadde selv, når jeg kjøpte den fikk jeg opplyst at det var dobbel s-line pakke. Samme seter men lyst interiør. Utvendig var vel nedre del av støtfanger, sideskjørt, dør list og nedre/hele frontfanger s-line eksteriør pakke. Hjulbuer tror jeg er standard Hadde også s-line understell på min, ganske stiv og ganske lav originalt, måtte vises en gang på hos statens vegvesen da NAF på EU kontroll mente den var ulovlig senket :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20 FIS er nok byttet, mange som hadde pixelfeil på enkelte batcher av disse. Er ikke metall-girkule en del av S-line interiør, tro? Ellers pleier de å være ganske hissige på å få inn 's-line' merker i interiøret om det er tilfelle. Scanner du lappen i bagasjerommet får du uansett alle svar. :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Søndag, Kl:15:26 Godt mulig noen har tatt litt B7 deler over til denne og. Jeg har en -05 B7 S-line og mye er likt ser jeg. Farge FIS og rns-e f.eks. Er jo ikke en ny bil. Kan jo være at tidligere eiere har skrudd litt. Vi gjorde dette på en B6 vi kjøpte til øvelseskjøring, den var utrolig kjipt utstyrt, og taktrekket hang ned. Kjøpte da en S-line delebil som vi tok hele interiøret fra. Så for neste mann så stemte jo ingenting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...