#1 Skrevet Juli 15, 2005 Skal demontere en DZ motor i dag og må derfor handle inn litt verktøy. Jeg lurer på om noen her vet hvilke nøkler/størelse jeg trenger til toppen og "flywheel" bl.a. Har bare en engelsk istr. bok så jeg er ikke 100% sikker hva alle de forskjellige verktøy heter på N. Tidligere har jeg bare handlet inn masse forskjelig (dyrt) for å vere sikker . Vil prøve å ungå det nå. Jeg har vanlig fast og pipe nøkkel sett +++ men tenker på de forskjelige hex. type nøkkler jeg ser jeg må ha til å få jobben gjort. Håper spørsmålet er klart. Ble litt mye skriving 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2005 I tillegg til vanlig pipesett og unbrako-nøkkel så trenger du vel noen Torx (lite brukt på så gamle VW/Audi motorer) og 12-kant som heter XZN. Biltema har et greit sett til en grei pris. Og så bør du skaffe deg en moment-nøkkel så du ikke overstrammer noen bolter. Nok en gang, grei pris på Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2005 Takk Per! Har moment nøkkel. Skal sjekke Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...