Lokallagstreff på Burger King Revetal, torsdag 8. januar kl. 18.30

Anbefalte innlegg

image.thumb.png.f9fee537db5d41020edfd1377d15383e.png

Hei alle medlemmer i Vestfold Lokallag!

Terminlisten er ikke helt på plass ennå, men vi drar igang med lokallagstreff!

Vi møtes på Burger King Revetal i mangel av bedre alternativer, håper det går greit i år også.  

Ta gjerne med følge!

Tenk også på om du har noe forslag til hva vi kan finne på i 2026, hvordan verve nye medlemmer, få flere av medlemmene til å møte opp og ikke minst om du har lyst til å være med å styre lokallaget! 

Vel møtt!

PS: Jeg har ikke designet dette bildet helt selv, men som vanlig fått litt hjelp av ChatGPT. 

Jeg lurte på hva de tre ringene foran VACN-logoen stod for og her er svaret:

-Jeg siktet til de TRE (3) ringene på banneren..

Ah! Da er vi på VACN-banneret, ikke Audi 😄
God presisering.

De tre ringene i VACN-logoen står for de tre merkene klubben opprinnelig omfatter:

• Volkswagen

• Audi

• Škoda

VACN = Volkswagen Audi Club Norway, men Škoda er med som en naturlig del av VAG-familien i Norge, og derfor er logoen laget med tre sammenlenkede ringer i stedet for fire.

Kort sagt:

• Audi: 4 ringer → historisk sammenslåing (Auto Union)

• VACN: 3 ringer → VW + Audi + Škoda

Så akkurat der var det faktisk helt riktig med tre ringer 😉

Jeg lot den komme unna med den! 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har jo selveste klart å legge Drammen sitt lokallagstreff på samme dag 🙈 nei nå må jeg ta meg sammen gitt, skal få retter opp i kalender asap så dette ikke gjentar seg 🫡

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Ja, tar litt av skylden, vi har jo vanligvis FØRSTE torsdag i måneden, men synes 1. januar er litt tidlig! 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Kjapt referat som vanlig!

Vi ble tilsammen 7 glade medlemmer og følge, særlig velkommen til Fredrik og Inanda som turte ta turen! Håper å se dere igjen ofte!

Vi satte oss oppe da det var kaldt nede, og alle fikk etter hvert noe å bite i, og vi ga oss vel etter drøyt to timer. Ble lite dekksparking pga. -14 grader..

Beklager, beklager, BEKLAGER!! Ingen fæle bilder denne gangen! Glemte helt! 😋

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.