Anbefalte innlegg

Dato for Hovedtreff 2026 er kommet opp i VACN appen :D

I år har jeg booket rom på Elgstua hotell og prøver å invitere så mange som mulig til å bli med å lage flere minner.

Jeg husker back in the day da Bergen Lokallag tok opp hele første rekke med hytter på Elverum Camping. Det var noen fine kvelder med grilling og pils der. Og gjerne en cruisetur bort på campen.

Hvem blir med herfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar🥳

Blir nok Elgstua her også, savner Elverum og stemmingen vi hadde der. Men de siste årene har det ikke vært klubbfolk der, har kjørt innom og helt dødt der. Trist.

Men har vært litt Vestlendinger på Elgstua siste årene.

Gledes til Vår/sommer og treff😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere fredag morgen da? Så hjem på søndagen? 

Det hadde vært gøy å blitt med :-) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører nok torsdagen sånn ettersom det er banekjøring hele fredag og lørdag. Enten kjører vi hjemover lørdag ettermiddag, eller så får vi alltids en overnatting til søndagen en plass og tar det i to etapper :) Utstillingen skjer vanligvis på lørdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Jeg pleier å kjøre bort tiiiidlig fredag morgen, så vi er på Våler i 12 tiden. Da er kjøringen komt i gang som regel. De som skal bort for å kjøre på banen kjører stort sett torsdag for å få med seg hele fredagen. Kjører hjem søndag, blir sent etter alt er ferdig lørdag og kjekt å samles litt sosialt lørdagskvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Anbefaler å bare få bestilt seg overnatting så snart som mulig. Ikke at jeg tror det blir umulig å få seg noe overnatting, men kjekt man kan jo alltids avbestille skulle noe komme i veien :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planlegger å dra bort i år og :) Booket hotellrom på banen inntil videre. Vi var alltid på Elverum camping før. Var kjekt før når det var masse folk og biler, men siste gangen var vi aleine tror eg. Uansett lurt å bare få booket noe ja : ja : Så kan man heller avbestille om man ikke får reist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå er det fullt på Elgstua, så da er det Vålerbanen Hotell som gjelder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.