#1 Skrevet April 13 (endret) Hei. Mange år siden innlegg så på tide……. Hvor og hva kjøpes som kan bli godkjent på min sønn sin Golf MK1? ….uten å betale heroin priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16 Ikke rart forumet har dødt ut……. For 10 år siden fant en alle svar her innen 5 min 🤓 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17 Ja det blir dessverre slik når det er mange år mellom innleggene til medlemmene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 17.4.2026 den 10.48, Thomas Toget Pedersen skrev: Ja det blir dessverre slik når det er mange år mellom innleggene ja bare å legge ned og stenge forum da……… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18 Finnes masse nyttig informasjon selv om akkurat det du søker ikke er her. Tror nok google og andre utenlandske forumer gir deg bedre svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 18.4.2026 den 9.40, Thomas Toget Pedersen skrev: Finnes masse nyttig informasjon selv om akkurat det du søker ikke er her. Tror nok google og andre utenlandske forumer gir deg bedre svar. joda har allerede fått svar fra flere, men hele poenget med ett forum er jo å høre lokale erfaringer og ikke minst anbefalinger. Men ja, du påpeker nok poenget mitt…….. Har jo vært aktivt medlem i over 20 år så selv om eg har vært inaktiv på forumet siste årene så er dessverre det slik at Facebook har overtatt en del av funksjonen men dessverre til mye dårligere standard og muligheter. Er bare nett troll og udugelige svar å få som regel…….. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18 Har du søkt på forumet om det i det heletatt er noen her inne som aktivt driver med Golf mk1 og luftunderstell da? Jeg er her inne daglig å og kan ikke huske å ha sett noen aktive tråder med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19 Finner bare gamle tråder ja……. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...