#1 Skrevet Mai 16 1982 modell Passat CL 1,6 liter. Km stand: ca 310.000 km. Prisantydning: 39.000kr Vurderer salg av denne flotte Passat’en pga plassmangel. En eier fra 1982-1985, en eier fra 1985-2024, så meg. (høy km stand pga pendling østlandet-vestlandet) Bilen bærer absolutt ikke preg av km-stand. Svært lite rust under, og fin patina ellers. Noe småsår, rustflekker, skeive dekorlister o.l finnes. Ingen utstillingsbil, men god bruksstand. Følger med div gammel dokumentasjon som gamle vognkort og servicebøker/instruksjonsbøker. Den er eu godkjent til mai 2028. Siden eg kjøpte bilen 2024 har den fått følgende: Service med olje+filter, bremsevæske, registerreim, vannpumpe, et hjullager bak, nye senkefjærer fra h&r, hjulstilling og håndbrekkwire. Senkefjærer ble montert for å få det rette stuket på bilen, samt at den ble mye bedre å kjøre. Dette er godkjent hos statens vegvesen. Fikk skryt av kontrollørene, de syns bilen var veldig bra. Hadde også noen kledelige bbs/mahle felger som ble montert på bilen. 3 av de er identiske, 1 er ikke helt lik, men har samme spec. Har 3d printet senterkopper etter originale bbs tegninger. Har ikke vinterdekk til bilen. Det har vert en lakkreparasjon på taket og en bak på bilen. Originale stålfelger og originale fjærer følger med. Bilen står på vestlandet/liten tur utenfor Bergen. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17 Herlig bil 🤩 Hadde slik som min første bil bare i stasjonsvogn, samme farge. Her må jeg en kraftig runde i tenkeboksen 😅 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...