#1 Skrevet Juni 4 (endret) Det ble dessverre ikke laget invitasjon her på forumet, så nå kommer den bare sånn for historikkens skyld! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4 Referat! 9 medlemmer/følge møttes på Burger King Revetal, spiste, pratet og hygget seg til 20.30-tiden. Takk for besøket, vi sees snart igjen! Spesielt takk til Drammenskontoret og Gvarvekspressen som kjører Norge rundt for å komme på lokallagstreff! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...