Lokallagstreff Burgerking Revetal, Torsdag 04.06.2026 kl 18.30

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det ble dessverre ikke laget invitasjon her på forumet, så nå kommer den bare sånn for historikkens skyld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Referat! 

9 medlemmer/følge møttes på  Burger King Revetal, spiste, pratet og hygget seg til 20.30-tiden. Takk for besøket, vi sees snart igjen!
Spesielt takk til Drammenskontoret og Gvarvekspressen som kjører Norge rundt for å komme på lokallagstreff!

 

 

20260604_202407.jpg

20260604_202112.jpg

20260604_193158.jpg

20260604_193152.jpg

20260604_191730.jpg

20260604_191712.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.