#1 Skrevet Juli 15, 2005 Har fått en pris på 8,5x17 og 10x17 Brock B1 med dekk, ukjent dim. Skulle få disse for mellom 8-10k... Vi snakker alt nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2005 Ingen som har noen mening om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2005 Ja brock kan du IKKE gå feil med.!! Jeg kjører med B4 selv. Var det dem som var til salgs bruk eller nye men brukte hvis du skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2005 Dersom dekka er korrekt dim for deg er det kanskje greit kjøpt, men ellers så får en vell omtrent samme pris nytt hos Shariff... Mener jeg har hørt at 9x16 med 215/40 Brock B1 ligger på 9000 der. Brock B1 er ikke min favorittfelg, er alt for vanlig, men helt grei for all del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2005 Alt er helt nytt, kjøpes hos forhandler! nå snakkes det om 17toms, og den dekkdim jeg måtte ønske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2005 Da er det uansett bra pris... løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...