Bytte av lister på dashbord i A4(b5)

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt lister som man kan bytte ut på dashbordet? mener da å bytte ut de som står der fra før.

Tenker da ikke på det fake decalene som du limer på, men de man bytter ut hele lista. Vil ha meg pianosvart som i RS4 : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt lister som man kan bytte ut på dashbordet? mener da å bytte ut de som står der fra før.

Tenker da ikke på det fake decalene som du limer på, men de man bytter ut hele lista. Vil ha meg pianosvart som i RS4 : smil :

 

Er ikke det bare å bruke mye spraysparkel og lakke de sort og ha klarlakk på da? Da blir de blanke! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt lister som man kan bytte ut på dashbordet? mener da å bytte ut de som står der fra før.

Tenker da ikke på det fake decalene som du limer på, men de man bytter ut hele lista. Vil ha meg pianosvart som i RS4 : smil :

 

Du får det hos forhandleren. Ellers så mener jeg NBS har noen trelister liggende du kan lakke om. Men som Tom Are sier så er det jo bare å lakke dem du allerede har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nokk ikke det blir det samme å lakke de, for det er ikke lett å lakke pianosvart og få den rette pianosvart glansen på de.

Jeg har sett de til slags på en utenlandsk side en gang, men har selvfølgelig mista linken til sida. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.