#1 Skrevet Juli 15, 2005 Jeg skal selge min Playseats Solberg Edition med ratt og pedaler. Det er også montert på basspumpe så det rister i setet når du kjører. Den er brukt bare tre ganger. (Har ikke tid ) Den er som ny: SOLGT Tlf 90618909 eller pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2005 fy som dette frister alså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2005 fy som dette frister alså Bare å kjøpe det. Det er drit kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2005 sikler på ny bil om dagen så må nokk vente men kan jo låne det noen uker/mnd he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2005 det er vell til PS2 detta?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2005 det er vell til PS2 detta?? Passer til PS2 og pc. Tilkobles med usb. Jeg har brukt den på PS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2005 I følge Logitech, fungerer ikke rattet på PC. Men last ned Logitech sine pc-drivere til hvilket som helst annet ratt, så er det bare tut og kjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2005 Passer til PS2 og pc. Tilkobles med usb. Jeg har brukt den på PS2 Okai.. fordi far ble litt gira på detta skjønner du, og da skal jeg jo ikke nekte han det da.. hehe.. men har du solgt det enda da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2005 Nei det er ikke solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...