#1 Skrevet Juli 15, 2005 Tenkte jeg skulle bestille Super Hvite lyspærer til min 99mod Audi A4 B5 m/Facelift + grøftelys.Noen som vet åssen pærer jeg har? Orker ikke å gå ut å sjekke det nå.. Er det 2stk H7 i hver hovedlykt og 1stk H i hvert grøftelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2005 2 stk H7 i hver hovedlykt, pluss parklys... og 1 stk H7 i tåkelysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2005 2 stk H7 i hver hovedlykt, pluss parklys... og 1 stk H7 i tåkelysene. Ok,så det er H7 i grøftelysene også? Vet du watt`n på de i hovedlyktene og i grøftelysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2005 I følge delekatalogen bruker den triple A4-lykta H7 pære i både nær- og fjernlys, og H1 pære i tåkelyset. Parklyset er en W5W. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2005 I følge delekatalogen bruker den triple A4-lykta H7 pære i både nær- og fjernlys, og H1 pære i tåkelyset. Parklyset er en W5W. Hmm,synes pæren i grøftelyset så litt for stor ut til å være H7 ja.Da bestiller jeg 4stk H7 og 2stk H1.Er både nær og fjernlys 55watt hver da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2005 55 watt på begge typene ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2005 Ok,da bestilles det! Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2005 I følge delekatalogen bruker den triple A4-lykta H7 pære i både nær- og fjernlys, og H1 pære i tåkelyset. Parklyset er en W5W. Han har vel en facelift, og da står tåkelysene i fangeren og er kanskje H7?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2005 Han har vel en facelift, og da står tåkelysene i fangeren og er kanskje H7?... Jupp,jeg har facelift.Mener du det er H7 i grøftelysene,de sitter i fangeren.Venter litt med å bestille da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2005 Han har vel en facelift, og da står tåkelysene i fangeren og er kanskje H7?... Det er riktig, hvis det er en facelift med tåkelys i fangeren så bruker tåkelysene også H7. Jeg trodde det var pre-facelift av en eller annen grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2005 Ok,da er det oppklart. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...