Lyspærer på 99mod Audi A4 B5?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille Super Hvite lyspærer til min 99mod Audi A4 B5 m/Facelift + grøftelys.Noen som vet åssen pærer jeg har? Orker ikke å gå ut å sjekke det nå.. : dum : Er det 2stk H7 i hver hovedlykt og 1stk H i hvert grøftelys? : klø :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk H7 i hver hovedlykt, pluss parklys... og 1 stk H7 i tåkelysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk H7 i hver hovedlykt, pluss parklys... og 1 stk H7 i tåkelysene.

Ok,så det er H7 i grøftelysene også? Vet du watt`n på de i hovedlyktene og i grøftelysene? : klø ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge delekatalogen bruker den triple A4-lykta H7 pære i både nær- og fjernlys, og H1 pære i tåkelyset. Parklyset er en W5W.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge delekatalogen bruker den triple A4-lykta H7 pære i både nær- og fjernlys, og H1 pære i tåkelyset. Parklyset er en W5W.

Hmm,synes pæren i grøftelyset så litt for stor ut til å være H7 ja.Da bestiller jeg 4stk H7 og 2stk H1.Er både nær og fjernlys 55watt hver da eller? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

55 watt på begge typene ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,da bestilles det! Tusen takk! :tilber:;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har vel en facelift, og da står tåkelysene i fangeren og er kanskje H7?...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp,jeg har facelift.Mener du det er H7 i grøftelysene,de sitter i fangeren.Venter litt med å bestille da... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, hvis det er en facelift med tåkelys i fangeren så bruker tåkelysene også H7. Jeg trodde det var pre-facelift av en eller annen grunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,da er det oppklart. :tilber: Takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.