Anbefalte innlegg

hvor får jeg tak i holdere for a stolpen som er ferdig tilpassa? og jeg har sett det finnes holdere som sitter der lufta på frontruta kommer noen som veit hvor jeg har sett disse? hukomelse som en gullfisk.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så laaaangt jeg har lett ikke noen som selger "ferdig kit" instrumentholder for A-stolpen.

Jeg har denne her bare i aleminium. Men jeg venter på instrumenetene fra USA.

 

 

Men skal du ha i A-stolpen så er det bare og kjøpe en universal holder å tilpasse den. Det skal ikke by på noen problemer David.

OSIR-MANTIS_540.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tilpassa til andre biler før, men i TT`en er jo stolpene trekkt med stoff og er litt redd for at det vil se jalla ut med svart plast der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville tatt og trekket om begge A-stolpen etter at du har får moddet inn holderen, da i det stoffet som er nærmest det du har. A-stolpen få du løsnet lett så lykke til David.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare en siste ting før jeg "herper" bilen... synes du 3stk inst. i a stolpen blir drøyt? klarer ikke bestemme meg... 2 er kansje ikke så voldsomt...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE 3 det ser helt ille ut. Jeg har bilde av 2stk og det ser bedre ut. men det tar mye synsplass da. har bilde på laptoppen hjemme kan legge det ut senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med og modde lufte greiene oppe på dashen litt å ha to målere der a?

inne i en TT.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trenger du ikke å gjøre da SFT har ferdig kit til nettopp dette.

 

Link her: http://www.sft.cc/index_de.html

Også gå inn på NEWS

 

bare å spørre TThomaz så får du svar hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg som er så rå i tysk...;) fant det ikke der jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg bare kan spørre deg og få svar;) så kan du som garantert har sett 10000000 flere TT`er enn meg hjelpe meg litt med styling å da... har aldri hatt så problemer for og bestemme meg for hva jeg skal kjøpe som til denne bilen...

 

skulle også hatt TT karosseri til rc bilen hvis du tilgfeldigvis sku hvite hvor dette kan kjøpes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hovedsiden du kommer inn på trykker du på NEWS oppe til venstre så kommer det opp noen TT bilder, deriblandt sånne holdere som er laget i luftingen. VELDIG lite bilde men jeg skal se om jeg finner noen bedre bilde jeg kan legge ut jeg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en løsning MANGE bruker

ttboostgauge.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen får jeg ut luftegreia uten å ødelegge den?

 

fant det ut!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter kun i klips då den lirkes ut. Når det gjelder styling så er dette vanskelig. Kommer litt ann på om du skal ha en bil som er ren i linjene eller du ønsker å dra det litt utover det vanlige. Du kan si at dette er det som dem fleste styling produsentene kommer med for tiden, er personlig IKKE så glad i disse. Men skal du ha en sånn front så ville jeg gått for PPI sin W12 front, da jeg synes denne er den peneste som er laget med så svær grill.

Jeg personlig har sansen for dem cleane linjene. Her er også et bilde av bilen min.

 

Link til min bil og hva som er gjort finner du her:

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2450

701451_2.jpg

main_2342403942bf996c00596.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noen dem som lager styling til TT`n

 

Rieger Tuning

Lumma-tuning

Mattig

DMC

PPI

Seidel

Je.design

Dietrich

 

og sikkert noen jeg har glemt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal V6 front er heller ikke dum på TT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant det gitt. her er bilde

v6_front8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir for mye greier og svære høl i bilen med den stylinga der... har vurdert rs stylinga fra rieger endel i det siste for den er rimelig clean, er det den du har på bilen? så ikke så godt for bilen er så mørk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

V6 fronten var ikke kjedelig den heller nei... men er det plass til en åpen ic i den....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har Rieger front og hekk på siden sitter lumma-tuning RSX.

Du må nok modde litt i V6 fronten for og få inn en IC men det kommer også litt ann på hvor tykk IC du skal ha. Det jeg tror hadde vært kult er V6 front PPI sin hekk og OEM side skjørt. Det eneste som da er minus hvis man synes dette er minus blir jo at bilen vil ikke bli så lav som om hvis man hadde godt for rieger sitt kit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kikka litt og det blir nok rieger... men likte heller ikke skjørta fra rieger så får se hva det blir der... er 7000,- ille for komplett sett fra rieger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7000.- er ikke så ille det nei. Men da er det M3 skjørta du har sett på ikkesant.

Du får ha lykke til å komme tilbake med bilder når ting er montert på.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

V6 fronten var ikke kjedelig den heller nei... men er det plass til en åpen ic i den....?

 

Vet ikke, men den er feeeet... :)

WSee2005_142.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er med m3 skjørta ja... kan ta litt tid før det er montert men det kommer bilder da ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.