Bergen: Sommertreff på Arenum 19-07-2005

Anbefalte innlegg

For dem som IKKE er på ferie så blir det som vanlig treff på Arenum på tirsdagen klokken 1900.:glad:

Vi håper da som vanlig på sol men det har jo hvist seg at dette ikke er så lett lenger: pisk :

For dem som også skal på rudskogen treffet er dette er bra mulighet dersom du har spørsmål anngående treffet/felleskjøringen. Håper å se så mange som mulig her folkens!:grouphug:

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok stå over denne gang da er jeg i varmere strøk ;)

Satser på å se mange på rudskogen! Det blir rått : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke kan stille mister-headbanger men på rudskogen braker det løs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke kan stille mister-headbanger men på rudskogen braker det løs!

 

Bare ikke være frekk i trynet lille tass.. : fis :

Kose deg med malinga du... Rudskogen blir bra vettu... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:nana::nana::nana: Ja det blir kanon på rudskogen!! Jeg skal kose meg med malingen jeg kamerat! Mener foresten at du sa du skulle hjelpe meg: klø :

 

HEHE Våpen vile:skummelt:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:nana::nana::nana: Ja det blir kanon på rudskogen!! Jeg skal kose meg med malingen jeg kamerat! Mener foresten at du sa du skulle hjelpe meg: klø :

 

HEHE Våpen vile:skummelt:

 

Jeg skal hjelpe deg med malinga jeg kamerat!! Ha en kasse pils klar du så er huset malt før du vet ordet av det : smil :

 

Satser på at det blir et bra oppmøte på tirsdag da og at flest mulig er med på rudskogen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen masekråker! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHEHE som et gamelt ektepar veit du. Det er ikke rart jeg jeg ble hetene MOR og Espen ble far etter 2 dager i hytta på vålertreffet.: slå ::stikke::touche: Men vi kommer alltid ut som :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHEHE som et gamelt ektepar veit du. Det er ikke rart jeg jeg ble hetene MOR og Espen ble far etter 2 dager i hytta på vålertreffet.: slå ::stikke::touche: Men vi kommer alltid ut som :venner:

 

Hva dere gjorde på hytten som får folk til å kalle dere for mor og far er litt mer en det jeg trenger å vite....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva dere gjorde på hytten som får folk til å kalle dere for mor og far er litt mer en det jeg trenger å vite....

 

Uffa meg det kom kanskje litt feil ut. Men vi gikk og kjefta på hverandre hele dagen. :anger:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uffa meg det kom kanskje litt feil ut. Men vi gikk og kjefta på hverandre hele dagen. :anger:

 

Javel, hvis du sier det så... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. vi hadde det ihvertfall sinnsykt kult.. :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda..det var morro det : smil :

tn_Våler 2005 012.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller nok på Arenum tirsdag.....

Rudskogen vet eg ikke enda hva det blir til....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta meg ein tur innom viss det ikkje vert for mykje overtid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk innstillt paa treff paa tirsdag jeg og, tatt ut proveskilt paa Sciroccoen og spinnt litt der inne, men maa vekk paa jobboppdrag saa den bilen slipper nok ikke ut av verkstedet foer den skal til rudskogen...

 

Anyway, have fun!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda..det var morro det : smil :

 

Jo det så iallefall ut som JEG hadde det gøy!! Dette husker jeg desverre ikke. Men med WIGWAM hatten og TT pilsen kan man jo IKKE gå gæli. HEHE

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda det var festli på den hytta tror eg.......?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.