#1 Skrevet Juli 16, 2005 Noen som kan svare meg på hvor mye denne skal trekkes til med? 12kant skrue i bunnen av veiva ved register-reima. Hørt noe nyss om 90Nm pluss 90grader, stemmer det...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2005 Noen som kan svare meg på hvor mye denne skal trekkes til med?12kant skrue i bunnen av veiva ved register-reima. Hørt noe nyss om 90Nm pluss 90grader, stemmer det...?? Husker ikke det eksakte tallet, men den bolten er av god kvalitet, så er bare å kline til ta så mye du klarer, klarer du 200nm er du iallefall sikker, ingen fare å "overstramme" denne iallefall. litt locktite er og lurt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2005 med min imonterte momentnøkkel i høyre arm, sier at dur du strammer til 90nm, for så å dra 90grader til er så er den sånn ca ..ganske.. stramt ja... for bare stramme meg grønn da... lite muligheter for å låse dette da.. for få noen til å sitte inni bilen i gir med bremsa i bunn, det må funke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2005 for få noen til å sitte inni bilen i gir med bremsa i bunn, det må funke... Enklere og mere effektivt å få noen til å holde svinghjulet med en STOR skrutrekker, i inspeksjonshullet til tenningsmerket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2005 Drar til det jeg klarer med mutter trekker på alle biler jeg. Fungerer bra. Men har men ikke trekker, blir det straks noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2005 Jeg står i samme garasje som jørn ammundsen, og jan saltnes, så man finne litt av hvert i hjørnene her... trekkern skal nok gjøre susen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2005 Det er rett det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2005 90 nm + halbe Umdrehung nachziehen 90 nm og så 90 grader stemmer nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2005 Dra til med trekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...