Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi S4 1991 mod, men no har jeg fått problemer med at dynamoen ikke lader under ca 1200 omdreininger lenger. På tomgang står turtallet på ca 900 som den har gjort før å, men no lader den ikke før 1200. Er dynamoen ødelagt eller er det noe annet som gjør at den ikke lader på tomgang? ABS lampen begynner å lyse sammen med batteri lampen. Er det mulig å justere opp tomgangsturtallet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sikkert børstene og regulatoren som begynner å bli slitt. Nå er jeg ikke sikker på om det er utskiftbar børsteholder med regulator på den der. Da må du mest sannsylig ha ny dynamo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Audi S4 1991 mod, men no har jeg fått problemer med at dynamoen ikke lader under ca 1200 omdreininger lenger. På tomgang står turtallet på ca 900 som den har gjort før å, men no lader den ikke før 1200. Er dynamoen ødelagt eller er det noe annet som gjør at den ikke lader på tomgang? ABS lampen begynner å lyse sammen med batteri lampen. Er det mulig å justere opp tomgangsturtallet?

 

 

På min 92 modell er det i hvertfall utskiftbar børste/regulator

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for seint svar.

Prøv å skifte det da? Koster ingenting, enkelt som bare det. bare for å se om det fungerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.