#1 Skrevet Juli 16, 2005 Heisann alle! Starteren på barnet mitt ('95 RS2) er visst død... Har noen med de rette oppslagsverkene mulighet til å sjekke om jeg kan snike til meg en lik starter fra en annen modell? Er en starter forresten noe man kjøper brukt? Vet noen evt. hva starter til denne bilen koster ny? På forhånd mange takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2005 Heisann alle! Starteren på barnet mitt ('95 RS2) er visst død... Har noen med de rette oppslagsverkene mulighet til å sjekke om jeg kan snike til meg en lik starter fra en annen modell? Er en starter forresten noe man kjøper brukt? Vet noen evt. hva starter til denne bilen koster ny? På forhånd mange takk! Byttestarter på mekonomen er vel greit, med bra klubbrabatt. Ellers passer det vel med starter fra de fleste femmere. Og det går an å få rep. kit fra Audi. Starteren min begynte å fuske, kjøpte byttestarter fra Mekonomen, har fungert helt bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2005 Byttestarter på mekonomen er vel greit, med bra klubbrabatt. Ellers passer det vel med starter fra de fleste femmere. Og det går an å få rep. kit fra Audi. Starteren min begynte å fuske, kjøpte byttestarter fra Mekonomen, har fungert helt bra det I følge katalogen sitter det samme starter på både 100, 200, A6 og 80/90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 Hørte med Mekonomen, men de mente at de i utgangspunktet ikke fant starter til RS2 i lista si. De kunne evt. bestille en som de mente var lik og jeg fikk dermed en pris på dette. Jeg tok betenkningstid på dette og tok for moroskyld en telefon til Møller. Med klubbrabatt kom jeg faktisk noen kroner BILLIGERE ut her enn hos Mekonomen. Og dette til tross for at jeg hadde fått enda flere prosent avslag hos Mekonomen. Dessuten bestilte jeg jo da hos Møller ganske enkelt "starter til RS2", så da slapp jeg jo bekymringen rundt hvorvidt den var riktig eller ei. Begge alternativene var for øvrig med innbytte på den defekte stateren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...