#1 Skrevet Juli 16, 2005 Finnes det til 90'n min. Fant jo ut at det er en sånn rød film bak tallskivene som lager det røde lyset, finnes det hvite med blå film bak? Og en ting til. Er det flere som har problem med at speedometernåla driver og hopper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2005 Speedometernål som hopper kan være at fjæra bak er slitt å må skiftes eventuellt hele speedometeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2005 jaha. har merka at flere har det hoppe problemet. en svakhet altså! Men har noen peilig på det med tallskivene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2005 Prøvde å oppdrive slike skiver til coupeen min jeg også, men det eneste jeg fant var noe fra usa og de har jo miles, ikke km/h. Den speedometernåla di kan være dårlig kontakt eller at det er noe dritt på giveren som sitter ved svinghjulet om jeg ikke husker helt feil.. Den kan du bare nappe ut og gjøre ren og se om det hjelper.. Er iallefall verdt et forsøk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2005 Plasma skiver: http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~138889__hl~plasma_matartavlor_%20till_audi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2005 Hahaha! Rått Håvard! Takk for tipset fra deg og Knut! Det der så jo bare sinnsykt rått ut. Eller er det bare meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2005 Den speedometernåla di kan være dårlig kontakt eller at det er noe dritt på giveren som sitter ved svinghjulet om jeg ikke husker helt feil.. Den kan du bare nappe ut og gjøre ren og se om det hjelper.. Er iallefall verdt et forsøk.. Kunne ikke dy med i de tidlige nattetimer... Speedometer sensor gjerne lenger bak på girkassa?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2005 Ja. Stusset på det med speedometersensor på svinghjulet. Den er enten på girkassa eller bakdiff. Men det kan være som Knut sier da. Dritt på sensoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2005 Øhh.. er ikke alltid jeg er helt våken når jeg skriver... 12 timers arbeidsdag + oppussing kan gjøre en litt "distrè" iblant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2005 Dette var rått! Finnes slike til golf 2 også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2005 Dette var rått! Finnes slike til golf 2 også?? Her trur jeg de skal ha til en del bilmerker. http://www.plasmastyle.dk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2005 Her trur jeg de skal ha til en del bilmerker.http://www.plasmastyle.dk/ Takk for tipset!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 26, 2005 da har jeg sendt fårespørsel til de ang s2 og montering! koster jo bare 560 kroner på siden deres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 26, 2005 Jess, lurer på om jeg skal ha sånne selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 26, 2005 Jeg og skal ha sånne! Må ha det, bare må ha det! Jeg sendte mail til de med annonsen her; http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~138889__hl~plasma_matartavlor_%20%20till_audi! Han sa de hadde bare til b4. Men det er jo samme tallskivene i typ89 også. Jaja. Hvem har den tøffeste avataren nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 26, 2005 Jeg og skal ha sånne! Må ha det, bare må ha det! Jeg sendte mail til de med annonsen her; http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~138889__hl~plasma_matartavlor_%20%20till_audi! Han sa de hadde bare til b4. Men det er jo samme tallskivene i typ89 også. Jaja. Siden spidometerskiva er oppstilt i 260, kan jeg nesten banne på at det passer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 26, 2005 Vi som skal ha dette må forresten passe på å få rett! De går til 220 og 260. Ja regner med det går bra! Men har lagt merke til at det går ledninger til skivene. Må sikkert ta strøm fra en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 26, 2005 Vi som skal ha dette må forresten passe på å få rett! De går til 220 og 260. hhm! 260 her gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 26, 2005 Me to!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 26, 2005 på 2,3n? nei satan går vel til 280 min! har de ikke til s2 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 26, 2005 min går til 260 ihvertfall.. Går nok til 280 på din da ja.. Regner med det. Men skal spørre han kisen når jeg får svar på mailen i mårra. Men da finner jeg køya! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 27, 2005 EN ting som er litt tvilsomt nå da! Han svnsken med plasmaskivene skal ha mottatt betaling før han bestiller. men har så lyst til å bestille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 27, 2005 EN ting som er litt tvilsomt nå da! Han svnsken med plasmaskivene skal ha mottatt betaling før han bestiller. men har så lyst til å bestille! Kan du ikke heller bestille selv fra plasmastyle da a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 28, 2005 Jo skal gjøre det. Koster 200 mindre der tilogmed! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 28, 2005 Blir ikke prisen omtrent den samme med frakt og mva fra plasmastyle? Eller er jeg helt på tur nå? Blir vel fort mva og frakt i tillegg på de fra svensken også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...