Hvite tallskiver med blått lys?

Anbefalte innlegg

Blir ikke prisen omtrent den samme med frakt og mva fra plasmastyle? Eller er jeg helt på tur nå?

 

Blir vel fort mva og frakt i tillegg på de fra svensken også da : rolleyes: klø :

Er litt usikker på det jeg og, men hvis du må betale mva inn til norge, så kan du få trekt i fra den danske mva'n trur jeg???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ikke betale mva i norge når det koster mindre en 1000 kroner.

 

tenkte jeg skulle opplyse om at de ikke har til s bilene for de har bare til 260km/t fikk svar i går!

 

det krevdes 50 stk for at de skulle lage å de hadde ikke hatt så stor forespørsel på de til s bilene enda! så om noen vil ha slikt i sbilen sin så fåreslår jeg at vi blir maaaange kansje 20 stk så kansje det er nokk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det gruppekjøp for S gutta!! Men de fleste S gutta inn her syns sikkert at det er harry med blått lys. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

følger det med skiver/pærer så du får blått lys i oljetrykk,temp og lade inst. også som sitter nede ved girspaken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

følger det med skiver/pærer så du får blått lys i oljetrykk,temp og lade inst. også som sitter nede ved girspaken?

Det kan jeg aldri tenke meg, kanskje du kan få det separat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan kjøpe autogauge å sette nedi der de lyser blått

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh.. Sende mail til jdc engros jeg også. De kan ikke skaffe plasmaskiver til 80/90 som går til 260kmh heller.. Om man ikke får meg seg 50 stk til å kjøpe da.. Tror jeg satser på de til 750 kr jeg.. Virker som han klarer å skaffe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett dette ganske billig på ebay.de

 

Til du som lurte på om du fikk det med, det tviler jeg sterkt på, det er jo bare å finne ut størrelsen på pærene da, og skaffe fargede pærer, eventuellt spraylakkere de du har?

 

Husker jo at når min onkel hadde denne problemstillingen på en gammel e30 325, så tok han rett og slett og scannet inn de han hadde, endret de på ett tegneprogram, (les : Invert colors) print ut, så vips har du hvite skiver (motsatt farge)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke pærene som lager farget lys i audi vettu.. Det er en f.eks. rød film som ligger bak tallskivene.

 

Og dessuten så går det heller ikke å bare printe ut sånn. Kanskje på bmw e30 som har lysene på utsiden av tallskivene som lyser ned på de, mens litt mer "moderne" biler har pærene på baksiden og da blir det ikke noe lys ut gjennom tallene på tallskivene hvis man printer ut sjøl. så det så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi på http://www.Audi-Racing.no kommer til og ordne et gruppe kjøp på dette om det er intessen er vi har fått tilbud på 280km/t og 300km/t pluss de tre skivene som er nede ved girspaken. ink sølvringene rund instrumenta.

 

ta kontak med oss på http://www.Audi-Racing.no

 

ps til alle vi er ingen bedrift, men bare noen som digger audi, men vi skal ha sånne selv, så da kan vi like godt ordne et gruppe kjøp, nærmere priser får du om du mailer oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke pærene som lager farget lys i audi vettu.. Det er en f.eks. rød film som ligger bak tallskivene.

 

Og dessuten så går det heller ikke å bare printe ut sånn. Kanskje på bmw e30 som har lysene på utsiden av tallskivene som lyser ned på de, mens litt mer "moderne" biler har pærene på baksiden og da blir det ikke noe lys ut gjennom tallene på tallskivene hvis man printer ut sjøl. så det så.

 

 

OT: E30 har lyset bakfra ;) det ligger "optiske plater" rundt i instrumentet. hele 2 pærer som lyser det opp!

Tipper han fikk hele skivene til å lyse, mens skriften var svart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om denne siden er nevnt her, men det er et tysk firma som produserer en del slike skiver. noen av skivene har 220kmt/260kmt alternativ.

 

har linken her

sidene er på engelsk og tysk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven! Unnskyld språket, men det var billig! Så bra ut oxo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.