Parklys pærer på Audi B5 99mod?

Anbefalte innlegg

Er det stikkpærer eller "skru" pærer til parken på min Audi A4 B5 m/Facelift? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er "stikk" pærer som du refererer til :nana:

Det er altså sånne pærer med glassokkel på, om du skjønner hva jeg mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er "stikk" pærer som du refererer til :nana:

Det er altså sånne pærer med glassokkel på, om du skjønner hva jeg mener?

 

Ok,så jeg kan bruke slike? : klø :

 

LY-001415.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men om de ikke lyser når du har montert de, så må du bare snu de 180 grader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men om de ikke lyser når du har montert de, så må du bare snu de 180 grader.

 

 

Ok,danke! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men mulig de der ikke lyser så mye, om det er dioder....

Hadde noen som ser mistenklig like ut de der, og de lyste nesten ikke noe... så jeg bytta de ut med noe som lyste litt bedre. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men mulig de der ikke lyser så mye, om det er dioder....

Hadde noen som ser mistenklig like ut de der, og de lyste nesten ikke noe... så jeg bytta de ut med noe som lyste litt bedre. : rolleyes

 

Det er dioder ja,hva brukte du som lyste bedre da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte disse jeg... Xenon look pærer

blir litt mer lys enn diodene. :)

Kan ut å ta et kjapt bilde til deg om du vil se hvorda lyset er... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte disse jeg... Xenon look pærer

blir litt mer lys enn diodene. :)

Kan ut å ta et kjapt bilde til deg om du vil se hvorda lyset er... : klø :

 

Ja det hadde vært topp om du hadde orket å gjort det! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde, ble ikke så veldig bra, er tatt med mobil kamera så det ble så som så. Men det blir et veldig fint og blått xenon lys av de. : smil :

xenonpark.jpg

Skal bestille meg 14 stk til av disse når jeg får angel eyes lyktene mine etter ferien. For da kommer de forhåpentilgvis : rolleyes (bestilte i desember... men er ikke klar før nå : bråk : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt! Du har ikke Facelift du? Hoho,over 400kr for parklyspærer det! ;)

Da har de brukt lang tid på lampene dine,lurer litt på om jeg skal ha AngelEyes også.Synes liksom Facelift lampene er greie og jeg. ;)

Lurer på om de Xenon H7 pærene er bra jeg? : klø :

 

Kjøpte 3sett slike:

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=522079646&n=1199132114&pn=1223895192

 

og 1sett:

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=522079646&n=1200297315&pn=1223891016

 

Takk for bildet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nokk ikke facelift lykter nei... Grunnen til at det ble Angel Eyes lykter på meg, er jeg fikke et veldig bra tilbud på disse lyktene, og fikk de 1500 kr billigere enn vanlig facelift lykter, derfor ble det sånn : rolleyes

Har xenon lys på 6500K ligende her hjemme, som bare venter på de nye husene sine : smil :

Så nå får jeg håpe at de er leveringsklare etter ferien, eller så blir det : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nokk ikke facelift lykter nei... Grunnen til at det ble Angel Eyes lykter på meg, er jeg fikke et veldig bra tilbud på disse lyktene, og fikk de 1500 kr billigere enn vanlig facelift lykter, derfor ble det sånn : rolleyes

Har xenon lys på 6500K ligende her hjemme, som bare venter på de nye husene sine : smil :

Så nå får jeg håpe at de er leveringsklare etter ferien, eller så blir det : bråk :

 

Ok. ;) Ser at du har full Rs4 styling på bilen din? Hvilket merke fangere har du?Har de bra passform? Bilder av bilen med styling? : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel mye likt som mange andre tenker jeg...

En ganske nøytral rieger rs4 rundt om, som er ganske clean (sånn jeg liker det) 19" Mille Miglia Evo5, supersprint eksos hele veien, hvite baklamper, wilwood caliptere med ferodo klosser og tarox G88 slissede skiver, Bielstein Sprint dempere med H&R fjærer ++++ husker ikke alt her jeg sitter jeg... hehe : rolleyes

bilder har jeg nokk ikke ennå, til dels pga at jeg ikke har ordentlig kamera ennå, og at den ikke er helt ferdig... : smil :

men det kommer etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så glemte jeg at jeg skal på hellakkering etter ferien, pga at noen har ripa opp hele bilen min : bråk :

Men da blir den nokk bra : smil : så det gjorde egentlig ikke noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.Blir nok bra! Lyst på full RS4 eller S4 styling inkl hellakkering,justerbart understell og 19-20" felger til sommeren jeg ass. ;) Har du 1.8T? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nokk ikke 1,8T men 1,9TDI som er tynet fullt ut hehe : smil :

Neste blir nokk en 8E TDIQ Avant tenker jeg. : rolleyes

Har fått meg et nytt prosjekt nå også, VW Golf 1 83, det er en gobil det : smil :

 

Nå har vel denne tråden tatt litt av her, hehe men lysene er iallefall bra syntest jeg, passer veldig fint sammen med xenonlysa mine. tror nokk de H7 blir bra også, eller så kan jeg anbefale osram cool blue eller GE superblue, de er det veldig fint lys i. Og lette å få tak i hvis det skulle gå en pære, disse har de på bensinstasjonene rundt omkring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,bestillte de "xenon" pærene jeg,så får vi se. ;) Takk! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok bra det ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er "stikk" pærer som du refererer til :nana:

Det er altså sånne pærer med glassokkel på, om du skjønner hva jeg mener?

 

Slike pærer er det ikke på min facelift 99 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike pærer er det ikke på min facelift 99 mod

 

Samme gjelder på min som også er facelift utgave (med original xenon). Der er det H6W pære, dvs med metallsokkel. Ba9s pærer er også enkle og få til å passe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I AKTE står det avbildet W5W på '99 facelift. Er jo rart om det ikke stemmer med det som egentlig er da... : rolleyes

På Xenon lykten er det 6W, det stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme gjelder på min som også er facelift utgave (med original xenon). Der er det H6W pære, dvs med metallsokkel. Ba9s pærer er også enkle og få til å passe.

 

samme som meg.. har orginal xenon og metallsokkel parklys!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alle med Facelift Xenon i linselysa? : klø : Jeg tror ikke jeg har Xenon.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alle med Facelift Xenon i linselysa? : klø : Jeg tror ikke jeg har Xenon.. : klø :

 

Nei, xenon er ikke standard på facelift A4 (det er standard på S4 og RS4).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.