#1 Skrevet Juli 17, 2005 jeg har en audi 80 coupe gt5s med en to-liter gassermotor. er det mulig at stemlene kan slå opp i ventilene hvis registerreima blir satt på et eller to hakk galt? eller er det såpass god plass at det ikke er noe problem? lurer på om jeg skal kjøpe nye motor men forrige eier byttet reg-reim og fikk ikke starte, den nye eieren har får startet motoren men den puttrer litt. det er derfor jeg lurer på om stemplene kan ha slått opp i ventilene så det er grunnen eller om det bare kan være at motoren ikke var startet på to år. noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2005 Hardu sjekket at tenningen er riktig innstilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2005 Den motoren skal være "sikker", ventiler og stempler skal visstnok ikke kræsje. Dette gjelder alle 10v femmere utenom turbomotorer, diesel og 2.3E. De tre "kræsjer" og blir ødelagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2005 takker så mye for hjelpen.... da er det nok ikke det som er grunnen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...