#1 Skrevet Juli 17, 2005 Girspaken har begynt å oppføre seg litt merkelig i det siste, får den nemlig ikke opp i 5. gir, og bare såvidt i 2.gir. Det virker som om hele spaken har forskjøvet seg litt, da den står veldig mot høyre når den står i fri (hvis du ser på den fra baksetet) Når jeg åpnet opp og kikka virka det som om den tar borti "veggen" slik at den ikke kommer langt nok bort til å gå opp i 5. gir.. Noen som har vært borti lignende eller har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2005 Hadde samme problem på min. Fikk tegning av forhandler, skiftet disse delene: pos36, 35(stk),35c, 22(fjerner revers/1.gear problemet) Justerte pos37 til alle gear gikk fint. Ble som ny etterpå. Kostet ikke mer en noen hundre lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2005 Glimrings! Får ta meg en tur ut på Fjetland imorgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2005 Ble som ny etterpå. Kostet ikke mer en noen hundre lapper. Noen hundre lapper..?? Det hørtes dyrt ut Eller var det noen hundrelapper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2005 Har jo noe å si om det er vier overføring eller stag - fant ikke ut hva du hadde noen steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2005 Totalt 100,- kom delene på, uten rabatt. Skulle bestilles fra Tyskland idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...