#1 Skrevet Juli 17, 2005 Som overskrifta sier, hvem produserer disse lampene?? de er til en passat 3B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2005 Mener det er FK som produserer dette.. http://www.fk-automotive.com/images/produkte/FKFSVW117.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2005 vwcarconsult lever disse i både chrom og svarte link: http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_88&products_id=846 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2005 Ønsker heller å komme i direkte kontakt med no firma i tyskland eller no sånt. Blir billigere det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2005 Linken til produsenten står lenger opp her... FK Automotive som lager disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2005 Ønsker heller å komme i direkte kontakt med no firma i tyskland eller no sånt. Blir billigere det. prøv på ebay.de/com selges det meste der til en gunstig pris er som regel å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2005 Advarsel: Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe lamper fra FK. Har selv lamper fra FK til min golf og er blitt ganske mye plaget med mye dugg inne i spesiellt den ene lampa. Det kan selvsagt være at jeg har fått et dårlig eksemplar men jeg ville ikke ha kjøpt FK lamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2005 Advarsel:Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe lamper fra FK. Har selv lamper fra FK til min golf og er blitt ganske mye plaget med mye dugg inne i spesiellt den ene lampa. Det kan selvsagt være at jeg har fått et dårlig eksemplar men jeg ville ikke ha kjøpt FK lamper. eneste problemet er at det ikke finnes noen andre som lager sånne lamper til passat 3b ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2005 Kan skrive under på samme, mine ble plukket av etter en uke grunnet overdugging Vil heller anbefale å kjøpe Hella-lampene som har omtrent samme designet og bare lakkere dem innvendig og deretter følge guiden på forumet her for å lage egne angel eyes (hvis det er viktig å lukte mest mulig BMW). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2005 Jeg tipper at det ikke er FK som produserer dem, men det Taiwanske firmaet Depo, som produserer disse eksklusivt for FK. Jeg har hørt mye om Depo's lamper og det har ikke vært mye positivt. Mye dugg og dårlig lysbilde har vært gjengangere. Det gjelder forøvrig de fleste lampene til Depo, og ikke nødvendigvis spesifikt om disse lampene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 18, 2005 Kan skrive under på samme, mine ble plukket av etter en uke grunnet overdugging Vil heller anbefale å kjøpe Hella-lampene som har omtrent samme designet og bare lakkere dem innvendig og deretter følge guiden på forumet her for å lage egne angel eyes (hvis det er viktig å lukte mest mulig BMW). angel eyes ekke nødvendig for min del. Da jeg ikke har kurvelys eller no sånt. ser da ikke vitsen med det egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 18, 2005 angel eyes ekke nødvendig for min del. Da jeg ikke har kurvelys eller no sånt. ser da ikke vitsen med det egentlig. Da vil jeg faktisk anbefale deg, både for utseende og lyseffekt/sikkerhet å få deg ett par med 1AF 007 850-051 og 1AF 007 850-061 (Xenon-utgaven) fra Hella, så fikser du bare huset slik du selv ønsker det Rundt 2800 pr side + 2000 (?) for ett H7 xenon-kit gir deg jo langt bedre lys enn disse badelyktene og jeg må innrømme at jeg mener faktisk at det er verdt den doble prisen.. Liker selv utseendet bedre også, men igjen en personlig sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 18, 2005 kjøpte FK til golfen min. har ikkje vert plaga med dugg. men der er jo nesten ikkje nærlys.nåken som har ei løysing på det probleme? grøftelysa lyse beire enn nærlysa. å so er d jævli stress å skifte dissa små pærene som er der. kjøp heller en produsent som kun har ein pære pr ring og ikkje 4/6 som FK har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 18, 2005 kjøpte FK til golfen min. har ikkje vert plaga med dugg. men der er jo nesten ikkje nærlys.nåken som har ei løysing på det probleme? grøftelysa lyse beire enn nærlysa. å so er d jævli stress å skifte dissa små pærene som er der. kjøp heller en produsent som kun har ein pære pr ring og ikkje 4/6 som FK har.. Xenon, xenon, xenon og xenon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 18, 2005 Xenon, xenon, xenon og xenon! Hjelper vel ikke så mye hvis lysbildet på lampene er helt forferdelig? Da kan det nesten bare gjøre vondt værre. Kjøp heller et par ordentlige lykter fra Hella! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 18, 2005 Har selv angel eyes til min golf 3 fra FK Automotive. Er ikke plaget med lyktene i det hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 18, 2005 Det er mulig at det er noe forskjell på disse lyktene. For når jeg bestilte nå, så har det blitt utsatt leveringstid en rekke ganger pga ekstra sjekk og testing på lyktene. Er mulig det var noe feil med 1 generasjon da, men det er et nytt parti som er på veg inn nå. Men jeg skal nå ikke si dette for sikkert da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2007 kjøpte FK til golfen min. har ikkje vert plaga med dugg. men der er jo nesten ikkje nærlys.nåken som har ei løysing på det probleme? grøftelysa lyse beire enn nærlysa. å so er d jævli stress å skifte dissa små pærene som er der. kjøp heller en produsent som kun har ein pære pr ring og ikkje 4/6 som FK har.. Noen som vet hva slags sokkel det er på disse små pærene? Skal bestille fra dioder.no, for å bytte ut i lykta, men får ikke tak i pærene uten å ta fra hverandre fronten og ta ut lykta. Tenkte å ta alt når jeg skal ha på den nye fronten på Passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...