Anbefalte innlegg

Hei...

Når man skall montere en slik dump som dette;

CIMG2418.jpg

Tar man da å monterer den på den rett på slangen og tetter den andre slangebiten eller er det best å sette den på et T-stykke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må jo koble på den minste slangen som kommer fra manifolden, som åpner ventilen, og returlufta på den største :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

største nippelen skal på slange mellom turbo og innsugsspjeld!

den lille på top skal kobles til etter spjeldet for å styre dumpen.

sjønner ikke helt spørsmålet ditt så vet ikke om jeg svarer på det du spør om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvar kansje et knølete spørsmål ja...

Det jeg lurte på var om jeg hadde trengt et T-stykke til den hvis jeg skulle montere en slik? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvar kansje et knølete spørsmål ja...

Det jeg lurte på var om jeg hadde trengt et T-stykke til den hvis jeg skulle montere en slik? :o

Nei trenger ikke det.. Putt dumpen nedi slangen du har trykk på (fra turbo) og sett den lille slangen som kommer fra innsuget på toppen... Så plugger du igjen den som blir til overs.. Om du vil ha dumpen et annet sted enn orginalt (f.eks ved innsuget) så bør du ha et t-stykke om det var sånn du lurte på.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Håkon... Da vet jeg det jeg lurte på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men for best mulig effekt skal den stå nermest mulig spjeldet så lufta slipper å snu rettning, men for mest lyd må den stå før intercooler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.