#1 Skrevet Juli 18, 2005 Noen som kan hjelpe meg med et problem jeg har fått her?? Jeg har nettopp kjøpt meg en Audi A3 1.6 2001 modell.. Igår kom plutselig dette lyset opp som kommer når du kopler ut esp`en, det gikk ikke av igjen ved å trykke på esp knappen.. Når jeg parkerte hjemme å skrudde av bilen begynte viftene i motorrommet å gå?? de stoppa ikke heller, jeg måtte ta ut en 15amp sikring som var beskrevet som timer eller timing diesel/bensin??? Bilen gikk helt fint, men den koplet ut esp`en selv og viftene starta når jeg stoppa bilen?? Noen som kan hjelpe meg her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2005 på alle vag jeg har vært borti er vifta styrt av termostat uavhenig av tenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2005 Den lampa lyser f.eks om ABS-en ikke virker. (logisk nok) Les av feilkoder, så finner du nok ut hva det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2005 Vifta går jo fordi bilen er varm, hvis du tar sikringen får den jo ikke så mye kjøling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2005 vifta begynner å gå igjen om jeg setter nøkkelen i å vrir til første hakket å så tar ut nøkkelen igjen, å da har bilen kansje stått i flere timer å er iskald.. dette skjer bare når denne lampa lyser, den kommer å går litt denne lampa.. når lampa ikke lyser oppfører ikke vifta seg slik heller.. Kan det være en sensor for stabilitetskontollen som gjør dette?? at vifta har noen slags innvirkning?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2005 Når jeg parkerte hjemme å skrudde av bilen begynte viftene i motorrommet å gå?? de stoppa ikke heller, jeg måtte ta ut en 15amp sikring som var beskrevet som timer eller timing diesel/bensin??? Var det kjøleviftene på radiatoren til motoren som gikk, eller var det viftene i varmeapparatet som gikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2005 De to viftene som sitter på radiatoren, det er en stor og en litt mindre, begge disse begynte å gå.. Jeg har funnet ut at de går i akuratt 10 min så stopper dem.. når denne feilen er der, selv om motoren er iskald... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...