Trondheim: 23 Juli: "Max Power" hits Trondheim

Anbefalte innlegg

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82405

Som en del av vår råneturné tar vi turen til Trondheim førstkommende lørdag (23 juli). Satser på at trønderne kan hevde seg i kampen mot blant annet Hamar, som stilte opp med et sinnsykt streetmeet i juni med hundrevis av biler og plenty med action!

Eksakt plass er ikke bestemt enda, men jeg har lokalbefolkningen i sving for å finne et egnet sted, og regner med å kunne melde det ut her i løpet av morgendagen.

Vi regner med å komme i åttetiden og holde på så lenge folk har humør og dekk i behold, så har du lyst til å få bilen din i Max Power - sett av lørdagskvelden!

Espen

Er vel delte meninger om Max Power innad i klubbem ;)

Menneh, noen som har tenkt å dukke opp?

Hadde jo vært litt moro, sikkert mye folk og biler som stiller regner jeg med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis lønsethagen har fått fyr på 90'n så kommer jeg sikkert en tur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada jada jada... æ kommer å...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo an å ta en liten prat nå på Torsdagstreffet om det også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper å få tatt en tur både på lokallagstreffet torsdag og wheelie/Max Power på lørdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir streetmeet utenfor Wheelie sine lokaler etter japsetreffet på Lånke, noe som burde tilsi at det er i gang mellom 19 og 20 en gang.

Så da er det vel bare å møte opp :) Satse på at det blir oppholdsvær om ikke annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel ta en tur dit da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at eventuelle intresserte dukker opp bak Bunnpris Sluppen rundt sju ca, så kan vi skli nedover i kolonne? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at eventuelle intresserte dukker opp bak Bunnpris Sluppen rundt sju ca, så kan vi skli nedover i kolonne? :)

Er med på den (om ikke noe annet kommer i veien).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.