#1 Skrevet Juli 18, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82405 Som en del av vår råneturné tar vi turen til Trondheim førstkommende lørdag (23 juli). Satser på at trønderne kan hevde seg i kampen mot blant annet Hamar, som stilte opp med et sinnsykt streetmeet i juni med hundrevis av biler og plenty med action! Eksakt plass er ikke bestemt enda, men jeg har lokalbefolkningen i sving for å finne et egnet sted, og regner med å kunne melde det ut her i løpet av morgendagen. Vi regner med å komme i åttetiden og holde på så lenge folk har humør og dekk i behold, så har du lyst til å få bilen din i Max Power - sett av lørdagskvelden! Espen Er vel delte meninger om Max Power innad i klubbem Menneh, noen som har tenkt å dukke opp? Hadde jo vært litt moro, sikkert mye folk og biler som stiller regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 Hvis lønsethagen har fått fyr på 90'n så kommer jeg sikkert en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 jada jada jada... æ kommer å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2005 Går jo an å ta en liten prat nå på Torsdagstreffet om det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2005 Jeg håper å få tatt en tur både på lokallagstreffet torsdag og wheelie/Max Power på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2005 Det blir streetmeet utenfor Wheelie sine lokaler etter japsetreffet på Lånke, noe som burde tilsi at det er i gang mellom 19 og 20 en gang. Så da er det vel bare å møte opp Satse på at det blir oppholdsvær om ikke annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2005 må vel ta en tur dit da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2005 Foreslår at eventuelle intresserte dukker opp bak Bunnpris Sluppen rundt sju ca, så kan vi skli nedover i kolonne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2005 Foreslår at eventuelle intresserte dukker opp bak Bunnpris Sluppen rundt sju ca, så kan vi skli nedover i kolonne? Er med på den (om ikke noe annet kommer i veien). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2005 Ble da ikke så ille, til tross for mange fulle teite trøndere.. Men er vel ikke til å unngå når det begynner å bli sein lørdags-kveld.. Liten smakebit; http://athana.ingdal.net/vids/quattropower.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2005 Her er noen bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...