#1 Skrevet Juli 18, 2005 Hei alle sammen! Har en rar lyd som kommer fram når jeg akselerer,eksakt likens lyd som kommer ved dekkhyl.den kommer ikke når bilen står i fri å jeg ruser motoren,lyden kommer kun når jeg akselerer.Jo hardere jeg aks. jo høyrer skriker det. Jeg lurer veldig på dette. Jeg har også et problem ved at jeg ikke klarer å oppnå maxs ladetrykk bestandig.varierer fra 1.2 til 1.6 bar på forskjellige gir. Noen som har noen tips om dette? Har lenge trudd at dette effekttapet lå i clutchen.Men ble usikker nå som jeg monterte turbotrykks måler å så at den ikke lader max bestandig med akserasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2005 Det er en 2.2T 3B audi s2 det er snakk om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2005 Det kan vel ikke være turboen som hyler? I såfall er hylingen ikke så unaturlig ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2005 overbevist om fri eksos rundt turbo en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2005 Noen som har noe å si rundt effekttapet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2005 Gå over slangene på trykksiden din. Let etter hull og sprekker. Da vil luften gå ut og bilen gå dårligere. Ofte kommer det "plystrelyder" og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2005 Fikk en lignendes lyd jeg også når jeg var så dum at jeg lot Svendsen eksos montere en annen bakpotte på bilen min. De greide å montere en med for liten diameter dermed så fungerte den omtrent som en fløyte. Hørtes ut som om jeg spant når jeg tråkka på litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2005 Spray med startgass for å se om det er noen lekasjer ved slanger o.l. når motoren går på tomgang. Endrer turtallet seg, har du en lekkasje... det fungerte i alle fall når jeg lette etter lekkasjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2005 ja det kan gjøres på denne måten med start gass, men det er stor fare for at det tenner i innsuget og det kan ha dårlige konsekvenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2005 wd40 funker på samma måten, men endringene er mindre enn med startgass. Uansett er mengden så lite at det skader ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...