#1 Skrevet Juli 18, 2005 Hvordan justerer man hardhetsgrad på dempning BAK på en audi a4 QUATTRO? er KW inoxline 2? Bilen er altfor "blaut" bake heilt teit å kjøre med,må få det i orden til rudskogen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 Trykker man ikke stempelet helt i bunn og vrir da? Var visst det som skulle til på det KW settet jeg var tenkt å ha på Audien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 Trykker man ikke stempelet helt i bunn og vrir da?Var visst det som skulle til på det KW settet jeg var tenkt å ha på Audien... Stemmer. Av med demper- av med fjær. Tyng demperen i bunn og vri. Treffer da et hakk , etterpå kan du justere hardheten ved å vri demperen. På min var mot klokken hardere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2005 har quattro jeg så er ikke likt som på fwd bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...