#1 Skrevet Juli 18, 2005 Tenkte jeg skulle ta bort caten nå som jeg har fått montert catback eksos hos TS-Racing. men lurer på en ting,har jeg downpipe + cat eller kun cat? Er det best å få tak i en rensket cat og sette på det eller lage til rør med feste til lamda etc? Sportscat i stedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2005 *kremt* ta den du har, skru den ut... slå ut innmaten i den... skru den inn igjen... f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2005 *kremt* ta den du har, skru den ut... slå ut innmaten i den... skru den inn igjen... f.eks Ok,er dette like bra som å erstatte den med ett rør? Er det vanskelig å slå ut org? Cat er for pyser! Blir litt verre ang EU-godkjenning da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 Ok,er dette like bra som å erstatte den med ett rør? Er det vanskelig å slå ut org? Cat er for pyser! Blir litt verre ang EU-godkjenning da. Er akkurat det samme som rør. Bruk ett spett for eksempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2005 ...eller ett langt skrujern som du slå på med hammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2005 ...eller ett langt skrujern som du slå på med hammer Det tar jo for lang tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2005 Vil du ryke på Eu godkjenninga uten kat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2005 CO`en blir vel ikke nødvendigvis for høy uten kat.? Og hvis du da bruker org kat så har du jo tilsynelatende kat under der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2005 Min holdt akkurat CO kravet uten cat....k04 oppsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2005 Får man ikke en litt sånn jalla blikkboks lyd når man slår ut innmaten i katten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2005 Får man ikke en litt sånn jalla blikkboks lyd når man slår ut innmaten i katten ? Det her jeg osgå hørt. Det beste vil være å enten lage seg en erstatter av et rakt rør eller kjøpe en racingcat/erstatnings cat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2005 Lag et rør som du kan skru rett oppi. Så tar du vare på Cat'n i tilfelle noen sier noe på eu-kontroll. Lyden blir forj***** om du tømmer 'n bare, har prøvd. jeg vil ikke anbefale noen å gjøre dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 19, 2005 Ok,da får jeg mekke ett rør i stedet. Men hvordan gjør jeg det med lambdaen? Borre hull og sveise på en mutter på røret som passer gjengene på lamdaen da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...