Ta bort caten på 1.8T A4!

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta bort caten nå som jeg har fått montert catback eksos hos TS-Racing. men lurer på en ting,har jeg downpipe + cat eller kun cat? Er det best å få tak i en rensket cat og sette på det eller lage til rør med feste til lamda etc? Sportscat i stedet? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*kremt*

ta den du har, skru den ut... slå ut innmaten i den... skru den inn igjen...

f.eks ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*kremt*

ta den du har, skru den ut... slå ut innmaten i den... skru den inn igjen...

f.eks ;)

Ok,er dette like bra som å erstatte den med ett rør? Er det vanskelig å slå ut org? : klø : Cat er for pyser! :evil: Blir litt verre ang EU-godkjenning da. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,er dette like bra som å erstatte den med ett rør? Er det vanskelig å slå ut org? : klø : Cat er for pyser! :evil: Blir litt verre ang EU-godkjenning da. : bh :

Er akkurat det samme som rør. Bruk ett spett for eksempel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...eller ett langt skrujern som du slå på med hammer :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...eller ett langt skrujern som du slå på med hammer :rolleye:

Det tar jo for lang tid! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ryke på Eu godkjenninga uten kat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CO`en blir vel ikke nødvendigvis for høy uten kat.? Og hvis du da bruker org kat så har du jo tilsynelatende kat under der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min holdt akkurat CO kravet uten cat....k04 oppsett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man ikke en litt sånn jalla blikkboks lyd når man slår ut innmaten i katten ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man ikke en litt sånn jalla blikkboks lyd når man slår ut innmaten i katten ?

Det her jeg osgå hørt. Det beste vil være å enten lage seg en erstatter av et rakt rør eller kjøpe en racingcat/erstatnings cat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag et rør som du kan skru rett oppi. Så tar du vare på Cat'n i tilfelle noen sier noe på eu-kontroll.

Lyden blir forj***** om du tømmer 'n bare, har prøvd. jeg vil ikke anbefale noen å gjøre dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,da får jeg mekke ett rør i stedet. ;) Men hvordan gjør jeg det med lambdaen? Borre hull og sveise på en mutter på røret som passer gjengene på lamdaen da eller? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.