#1 Skrevet Juli 19, 2005 Som topic sier, hva er egnet lufttrykk? Noen som kan gi meg et råtips? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 Som topic sier, hva er egnet lufttrykk?Noen som kan gi meg et råtips? Christian samme trykket som du originalt skal ha på original hjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 En kamerat av meg kjører med 40. Han mener det var bedre en 35. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2005 må nok ha mer enn originalt. Jeg ville prøvd med 40 psi og sett hvordan slitasjen blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2005 Fra 38-40 psi skulle nok være bra på den dekk dim ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2005 Kjører med 35 trykk med samme dimmensjon, du kan ha så mye trykk du vil, slitasjen blir jevn uansett for at du ikke får ujevnt dekk med så lav profil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...