#1 Skrevet Juli 19, 2005 lurte på om nokken kunnne fortelle meg kor kem og slik eg kunne fått tak i pirelli p zero ( finnes sikkert flere typer), men det dekker der pzero står med rød text på utsida av dekket. skal ha meg nye felga no og da vurderte eg å kjøpe pp-zero . 215/40-17 blir det til min golf 3 vr6, noen som vet KOR som e "rimelige" slike dekk takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 Gummicentralen i Asker er importør. Alle VW/Audi forhandlere skaffer Pirelli i alle fall, men om du kontakter Gummicentralen kan de sikkert fortelle hvilken forhandler som er nærmest deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 PP zero kommer i hvertfall to typer. Nero og Rosso. Disse har forskjellig mønster og egenskaper. Mener Nero har mer V form på mønster, mens Rosso har usymetrisk mønster for bedre alround egenskaper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 Det finnes 6 forskjellige P Zero dekk. Dette er "Rosso" de med rød skrift: dette er "Nero": jeg har hatt nero en god stund på min og er veldig fornøyd. Meget slitesterk og henger meget godt fast i veien:) støy og sporing er de også bra på. Kan anbefales:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2005 Jeg har Rosso og er fornøyd med dem på mange måter, men er ikke noe fornøyd med støy. Synes dem støyer for mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2005 Billigst er vel å kjøpe de på http://www.interdekk.no fremfor en lokal forhandler. Er jo bare å sjekke hva de skal ha for de i nærheten av der du bor det, og så se på interdekk, eller omvendt Er 100% sikker på at du kommer til å spare noen 100o lapper på å kjøpe på interdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...