Anbefalte innlegg

lurte på om nokken kunnne fortelle meg kor kem og slik eg kunne fått tak i

pirelli p zero ( finnes sikkert flere typer), men det dekker der pzero står med rød text på utsida av dekket. skal ha meg nye felga no og da vurderte eg å kjøpe pp-zero .

215/40-17 blir det til min golf 3 vr6, noen som vet KOR som e "rimelige" slike

dekk ;)

takk takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gummicentralen i Asker er importør.

Alle VW/Audi forhandlere skaffer Pirelli i alle fall, men om du kontakter Gummicentralen kan de sikkert fortelle hvilken forhandler som er nærmest deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PP zero kommer i hvertfall to typer. Nero og Rosso. Disse har forskjellig mønster og egenskaper. Mener Nero har mer V form på mønster, mens Rosso har usymetrisk mønster for bedre alround egenskaper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes 6 forskjellige P Zero dekk.

Dette er "Rosso" de med rød skrift:

1100040_P_ZERO_ROSSO_ASIMETTRICO_big.gif

dette er "Nero":

8900008_PZERONERO_big.gif

jeg har hatt nero en god stund på min og er veldig fornøyd. Meget slitesterk og henger meget godt fast i veien:) støy og sporing er de også bra på. Kan anbefales:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Rosso og er fornøyd med dem på mange måter, men er ikke noe fornøyd med støy. Synes dem støyer for mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigst er vel å kjøpe de på http://www.interdekk.no fremfor en lokal forhandler. Er jo bare å sjekke hva de skal ha for de i nærheten av der du bor det, og så se på interdekk, eller omvendt : rolleyes

Er 100% sikker på at du kommer til å spare noen 100o lapper på å kjøpe på interdekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.