#1 Skrevet Juli 19, 2005 Blir så gla når jeg ser en ny fin Tyskerkjelke i en film..hehe ;p http://www.apple.com/trailers/fox/transporter_2/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 den skal jeg se.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 den skal jeg se.... Bare for å kikke på audien det eller? Men den første Transporter filmen likte jeg! Gleder meg til denna kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2005 Må se denne ja. Noen andre bil filmer som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2005 Luc Besson en finger med i spillet på denne filmen også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2005 Så filmen igår. Kunne godt hatt den audien ja Men den første filmen var kulere synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...