Ny type V8 baklys lanseres snart fra CAC

Anbefalte innlegg

Har en gledelig nyhet til alle der ute med Audi 80/90 type 85 som lenge har hatt lyst på v8 baklys men som ikke har turt pga modifiseringen av refleksplaten.

 

3acbc409.jpg

 

www.custom-auto-craft.com Lanserer først til høsten disse v8 baklysene uten refleksplaten.

 

0a0c9b04.jpg

 

Så heldig som jeg er så havnet 1slikt sett hos meg, fordi han trengte noen bilder av bilen min med de på :)

 

b6de7ad5.jpg

 

Offisiell lansering blir til høsten, så det er bare å være tålmodig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Just for the record, så er det ikke helt nytt. Denne typen baklykter ble visstnok brukt på Audi 100 Sport i 1989.

 

meinv2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Just for the record, så er det ikke helt nytt. Denne typen baklykter ble visstnok brukt på Audi 100 Sport i 1989.

 

meinv2.jpg

 

Det kan sikkert stemme det, men i alle fall så får de som vil muligheten til å få seg slike lykter, til en grei pris og god kvalitet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke det blir helt det samme ... men ....

DSCN0091-50%.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan sikkert stemme det, men i alle fall så får de som vil muligheten til å få seg slike lykter, til en grei pris og god kvalitet :)

 

Absolutt, og det skal de ha skryt for, det er sjeldent det dukker opp nye produkter til eldre Audier! :tilber:

 

Jeg må likevel også si meg enig med Paul, det er ikke helt det samme med svart (eller ingen) felt i midten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo enige med dere om at med refleksplaten er de litt penere, men jeg tok disse akkurat nå fordi heg fikk spesialpris og det faktum at de ikke blir lansert enda. så vi får se om en liten stund når jeg har gått litt lei, så kanskje jeg kjøper med en midtplate fra CAC. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.