#1 Skrevet Juli 19, 2005 Hei jeg har kjøpt et H&R senkesett med bilstein dempere Og nå skal herligheten monteres... Da lurer jeg på hva som må tas av for og få det på framme og trenger jeg noe spesielt verktøy?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 Oki... Det regner og jeg er lei... Jeg har prøvd og løsne toppskruen til støtdemperne framme... Den ene tok jeg tilslutt med muttertrekkeren, den andre dro trekkeren hele stangen rundt på... og gjør jeg som det står i boken, setter i en unbrakonøkkel i senter og en fastnøkkel på mutteren, så drar jeg den nesten rund.... Trenger noen gode tips der... Er det noen som kan ta meg i gjennom dette steg for steg? Skal jo bytte både fjører og dempere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2005 Om jeg forstår deg rett er det vel mutteren på selve demperstanga du ikke får opp? Siden du skal bytte både fjær og demper kan du jo bruke en visegrip tang rett på demperstanga,(den blir jo skadet) litt rustløser/penetrerende olje på mutteren og bruk muttertrekker...Bruker å løsne da. Går ut fra at du har tatt fjærbeinet av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2005 Hvis mutteren skal dø uansett så kan du bruke en meisel og slå den ihjel med. BTDT, funker som gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2005 eh... nei... Må det ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2005 selger di ikke vinkel-slipere i sarpsborg? hehe. fikk du montert ic? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2005 prøver og ungå de hvordan monterer jeg drivakselen i framre drivknute på V.S.? Skal låseringen demonteres, eller skal akselen bare presses inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2005 prøver og ungå de hvordan monterer jeg drivakselen i framre drivknute på V.S.? Skal låseringen demonteres, eller skal akselen bare presses inn? Bruker jo ny låsering ved montering av ny drivknute. Den klemmer du på plass med ei tang feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2005 Da er akselen montert Hvordan skal jeg montere senkefjæren og demperen på den andre siden enklest mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...