#1 Skrevet Juli 19, 2005 Lyder Her kommer da mitt første innlegg. Har en 99 Golf Gti Har hatt endel små plukk med den.. Bærekuler,støv-mansjett..ja.sånne ting Men nå har jeg en dunke lyd på venstre side når jeg kjører i små dumpler.. Kan være no foring,men hvis det er det.. Bør jeg kjøpe orginale eller bør jeg oppgradere meg eller no..Kjøpe no racing foringer?? Bilen skal legges ned 40mm iløpet av uken.. Håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2005 kan jo være de berømte stabilisatorstag foringene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2005 kan jo være de berømte stabilisatorstag foringene.... har vært inne på tanken. Skal se på mandag da jeg skal legge ned bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2005 Pokker..Har byttet nede foringer på bærearmene forran ikvled. En kompis som er mekaniker sa at de måtte byttes, så forhåpentlighvis ville lyde bli borte, men neida er fortsatt noe dunke lyd der. Men nå kjennes det ut som det er litt slark i styringen.. kjennes slik ut på rattet. Noen som vet om det kan være noe der som kan lage en vibrerende dnge lyd ved kjøring i små humper?? ( små hull i asfalt, skjøter i broen ved Kanalen og slikt... ) Hjelp??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2005 selg bilen kjartan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2005 selg bilen kjartan... [/quote sinnsykt konstruktivt innspill Langiss.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2005 okey da grumpy, kan sjekke i toppen av demperne i motorrommet, er mange som har opplevd at det er litt slark der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2005 Har du sjekket de putene oppe i dempertårnet.?. Hadde samme probleme på min gammle audi 80. men lyden forsvant etter at jeg hadde byttet putene oppe i skåla på dempern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2005 Har du sjekket de putene oppe i dempertårnet.?.Hadde samme probleme på min gammle audi 80. men lyden forsvant etter at jeg hadde byttet putene oppe i skåla på dempern. hmmm..kanskje det ja.. Har jo byttet dempere, men brukte jo de samme putene ja.. men må jeg av med alt igjen da eller?? Eller kan jeg bare løsne toppen og bytte de?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2005 men må jeg av med alt igjen da eller?? Eller kan jeg bare løsne toppen og bytte de?? Vi hadde bare av i toppen å byttet de. Det gikk helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2005 Vi hadde bare av i toppen å byttet de. Det gikk helt fint. hmmm.. pris på deler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2005 hmmm.. pris på deler?? 3-400 kr betalte jeg for to fjærbeinslagre på min Mk3 vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 15, 2005 3-400 kr betalte jeg for to fjærbeinslagre på min Mk3 vertfall. Får vel prøve det også da.. MEN er det de "koppene" som sitter oppå tårnet inne i motor rommet?? eller de som sitter på toppen på selve demperen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 15, 2005 jeg tenker på del nr 8, den som sitter på undersiden av dempertårnet helt oppi. en sort gummi "belg" håper nå da det er likt på Mk4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2005 jeg tenker på del nr 8, den som sitter på undersiden av dempertårnet helt oppi. en sort gummi "belg" håper nå da det er likt på Mk4 Hmmm... da var nedre foringer i bære arm byttet, stab.stag foringer og disse toppene på demperene. Er lyden borte?? NOT Men Langemyhr og jeg fant ut at radiatoren min var løs og sto å slo.. Så i morgen er det på verksted å reklamere på joben som ble gjort da det brant i motor rommet mitt.. Da ble den byttet så dette får de fikse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 19, 2005 LyderLyder Noen som kan si meg om det skal være "slark" i radiatoren?? Dne sitter ikke bom fast, men gutta på Autospes. sier at den skal være litt løs, men syns detee virker merkelig. Langemyhr sin sitter bom sier han. Andre???? Hmmm... da var nedre foringer i bære arm byttet, stab.stag foringer og disse toppene på demperene. Er lyden borte?? NOT Men Langemyhr og jeg fant ut at radiatoren min var løs og sto å slo.. Så i morgen er det på verksted å reklamere på joben som ble gjort da det brant i motor rommet mitt.. Da ble den byttet så dette får de fikse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...