Bremseveske lekkasje Coupe 85 20v

Anbefalte innlegg

Bilen min lekker bremseveske fra denne delen som sitter under bremsesylindermasteren (om det er riktig betegnelse),

men jeg vet ikke hva det er eller del-nr. Jeg fikk tatt noen bilder av den (mobil), så om noen kan hjelpe meg med å identifisere

delen så jeg kan få byttet den ny eller brukt er jeg evig takknemmelig :)

Namethispart.jpg

Lekkasjen kommer fra den runde "pakkningtingen" der hehe, man ser det glinser litt også.

Namethispart2.jpg

Evt, hvilke andre modeller som også har denne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke det der kan være mastersylinder til hydraulisk klutsj. Den har for vane å ryke/bli slitt. Om du har litt rar klutsj... tar veldig langt inne... er et godt tegn.. se også etter lekasje under dasjen rundt staget til klutsjen..

Har byttet på min, kosta ca 1300 i sverige, ca 1900 i norge..

Håper dette var til hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke det der kan være mastersylinder til hydraulisk klutsj. Den har for vane å ryke/bli slitt. Om du har litt rar klutsj... tar veldig langt inne... er et godt tegn.. se også etter lekasje under dasjen rundt staget til klutsjen..

Har byttet på min, kosta ca 1300 i sverige, ca 1900 i norge..

Håper dette var til hjelp.

Eh, nei..

Dette er bremsekraftregulatoren .

Delenr: 803 612 303

Prisen er vel ca det samme..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk, er det noen som kan grave opp et del-nr i AKTE for meg og gjerne med litt info på andre modeller som også har denne.

Er mulig jeg kan finne en brukt på huggern om jeg vet dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.