Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å senke min 1997 A6 Avant 2-4 cm og trenger noen råd på veien.

 

Er det en stor og krevende operasjon?

Noen tips/linker til forhandlere...

 

 

 

RD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en -97 mod A6 som jeg senket med Vogtland 40mm senkesett fra AST Performance. Var godt fornøyd med det. Senket sånn passe, og var veldig behagelig å kjøre med. Hadde originale dempere. Er du litt skrukyndig klarer du dette fint selv. Du trenger fjærklemmer til å klemme sammen fjærene når du demonterer fjærbeina, ellers vanlig verktøy, og en hel dag ville jeg påregnet hvis du ikke har gjort dette før. Spray godt med rustløser på skruer og muttre som skal demonteres. Det er vanlig at det sitter GODT fast.

Lykke til. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger jeg noe spesialverktøy for denne operasjonen? (Foruten fjærklemmer da...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach senkefjærer er tilsvarende org. sportsunderstell.

 

Forhandler :

Hellanor 67066060

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk bildelsenter har Weitec (1598.-)

 

Er det noe å satse på??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach senkefjærer er tilsvarende org. sportsunderstell.

 

Forhandler :

Hellanor 67066060

 

 

 

Kontaktet Hellanor her i Bergen. Senkefjærer til min Audi (C4) var gått ut av produksjon : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontaktet Hellanor her i Bergen. Senkefjærer til min Audi (C4) var gått ut av produksjon : gråter :

Da er det bare å ringe noen andre, nekter å tro at du ikke finner senkesett til denne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å ringe noen andre, nekter å tro at du ikke finner senkesett til denne :)

 

 

Altså Eibach sine senkefjærer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.