#1 Skrevet Juli 19, 2005 Noen som har erfaring med å rette opp kast i alu felger? Ved ca. 70 og 100 km/t rister det godt fra venstre bakhjul. Regner med at det er kast i felgen. Er det kostbart å rette opp en felg med kast? RD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 Dra til en dekk/felgforhandler å få de til å avbalansere hjulet ditt, da er du mest sannsynlig kvitt dette problemet. Koster ikke noe særlig mer enn 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 Nei, det er dessverre ikke kun avballansering som skal til på denne felgen. Har fått seg en smell tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 betalte 800 for en 17" i fjor sommer.... Var ikke mye skada den men den var ikke rund heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2005 Ble du fornøyd med resultatet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2005 Jeg rettet opp to 17" som hadde en meget synlig bulk. Blei helt 100 etter oppretting....betalte 800.- for begge to. Og dette var snakk om innerdelen av felgen som var bulkete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2005 Jeg ble hvertfall fornøyd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...