#1 Skrevet Juli 19, 2005 Har Nokian NRZi 225/40/18 dekk på bilen min og synes disse drar så fælt ved aks,spes hvis veien er ujevn og heller litt.Noen som har vært borti disse dekka og har samme erfaring? Hvilke dekk burde jeg kjøpe neste gang som er bra ang sporing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2005 kompis av meg bruker disse på en s2 cupe og han er meget fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2005 Ok,men jeg har 2wd da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2005 Ok,men jeg har 2wd da. Jeg hadde disse på cabben min..det var 2WD. Fungerte utmerket ! Dumt spørsmål, men har du sjekket lufttrykket ? Mvh L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2005 har du tatt en seriøs 4 hjuls kontoll da??? men kan også være at felga dinne bygger feil også. mulig feil dekk dim også ,mye som kan kødde ja, blant annet dårlige veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2005 Jeg gikk fra Dunlop 205/60-15 til NRZi 225/45-18 på min x-200. Da sporet det faktisk mindre, så jeg går nok for de dekka om jeg får sjansen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2005 Kanskje banalt.... men har du riktig dekktrykk? /Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2005 Kjempe dekk! Har samme dim som deg og disse sporer mindre en org vinterhjul some er 205/55-16. Har 35mm innpress på felga. Kjører med mellom 2,5-3 bar avhengig av last og bruk. Normalt 2,7 bar gir gjevn slitaseje med min kjøring. Eventuelt sjekk forstilling og forstillingskomponeter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2005 Jepp,har hatt 4-hjulskontroll for ca 2mnd siden. Skal prøve bilen med piggfrie vinterdekk på 16" felg så får jeg se om det er kun felg m/dekk sin skyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2005 Forhjulstrekk vil alltid spore noe. Hvilken innpress kjører du med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2005 Forhjulstrekk vil alltid spore noe. Hvilken innpress kjører du med. Hmm,jeg kjøpte bilen med de felga,hvor står innpresset på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2005 Står trolig et sted inne i felgen. Under et evt senterdeksel eller lignende. ETXX står det, der XX er tallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2005 Ok,skal sjekke det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 23, 2005 Innpresset på felgen er ET35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...