#1 Skrevet Juli 19, 2005 Noen som har anbefalinger på verksted for retting av kast på alu felger i Bergensområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2005 Hei Ronny. Ta og kontakt Roger på felgservice i govik han er drit flink og BILLIG. Lykke til!! TThomaz:touche: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2005 Hmmm finner han ikke i telefonkatalogen... Har du et telefonnummer/adresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2005 Har nummeret hans hjemme. send meg Mobil nr ditt på PM så skal jeg sende deg nummeret i ettermiddag. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2005 er da bare roger som driver med retting av felger i bergens området?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2005 Jepp, så vidt jeg vet i alle fall.... Var oppom ham... hyggelig kar med alt for mye å gjøre... 700 + MVA pr felg sa han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2005 Jepp, så vidt jeg vet i alle fall.... Var oppom ham... hyggelig kar med alt for mye å gjøre... 700 + MVA pr felg sa han... ringte til han idag. og han sa at han hadde mykje å gjera men da kan vera at eg slepper å retta felgen min. traff ein lav fortauskant i 60km/t sprenkte dekket men det kom bare eit lite hakk i felgen. skal sjekka i mårra om felgen er skeiv eller ikkje. er den ikkje da så tar eg bare på ny gummi:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...