Anbefalte innlegg

Jeg har et litt kjedelig problem med konebilen ('89 A80 1.8S)

Det virker som om det er en jordfeil et sted, i hvertfall så blinker det i lysa, og bilen er nesten konstant tappet for strøm på tross av at batteriet er bare noen mnd gammelt, og er i tipp topp stand.

Er det noen som har vert borti lignende? har leita omtrent overalt i bilen, men finner ingenting, og begynner å bli passe frustrert nå... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti det ja, men solgte bilen ( "ga" den bort : bh : ) før jeg fiksa det.. Hadde mye problemer med jordingsfeil i ryggelysbryteren, kanskje verdt å sjekke der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti det ja, men solgte bilen ( "ga" den bort : bh : ) før jeg fiksa det.. Hadde mye problemer med jordingsfeil i ryggelysbryteren, kanskje verdt å sjekke der?

 

 

Mulig det... Den sitter hvor? Har også tenkt på om det kan være hovedlysbryteren, da denne kjennes litt slitt ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryggelys bryteren sitter om jeg ikke husker helt feil ved giroverføringen, altså ved girspaken din.. Jeg skal ikke si det for sikkert for jeg satt bilen på verksted da jeg hadde det problemet, men da fikk jeg beskjed om at det var en forholdsvis enkel jobb ( som kosta meg 3200,- ?! ) med å bytte den bryteren bare..

 

Kan jo også være hovedlysbryteren ja.. Er det automatisk kjørelys på den ( ikke import )? Når det problemet oppstod på min så forsvant det når jeg vippet opp lysbryteren, enten til park eller kjørelys posisjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.