Barsk og annerledes Golf IV (fra Bilforumet)

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg synes denne her var tøff... veldig annerledes enn de fleste (alle?) andre Golf IV her til lands:

20P6050299.jpg

20Photo-0123.jpg

20Photo-0128.jpg

20Photo-0126.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hva var egentlig så annerledes? De sorte felgene?

Han har iaf gått i samme M3-speil, Tomatbaklykter og RS4-riller-fella som "alle" andre.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel igrunn bare den svulstige RS4 fronten som skiller den fra resten.. Den var forresten på Vålertreffet også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.... den er vell bl.a. relativt clean til å være en Golf IV, mangel på lister, bakluka o.l. Enig med bl.a. rillene og baklyktene men ellers synes jeg ihvertfall den var skikkelig fin :P Tøft med felgene som er lakkert i samme svartfarge som bilen og jeg synes ihvertfall denne skiller seg mye utifra (alle) Norske Golf IV.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel igrunn bare den svulstige RS4 fronten som skiller den fra resten.. Den var forresten på Vålertreffet også..

Kan ikke komme her og si at RS4 fronten er det som skiller denne fra alle andre... da kjenner du/dere ikke Golf IV noe særlig... RS4 er jo kanskej det mest vanlige på bilen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han først skal ha den helt clean burde han fjerne potta også. Ikke helt min smak....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utvendig er dette gjort med bilen:

100+ Mirage 18x7,5 tom felger med Nankang 225/40-18 dekk. Lakkert i bilens farge.

Byttet Fram-lykter til Svarte Xenon-look med angel-eyes

Byttet Bak-lykter til Svarte Lexus-look.

Byttet side-blinklys til Hella design Dråpe-formet

Byttet speil til JOM M3-look

Kamei Dør-lister i børstet aluminium

Fjernet vindus-visker bak

RS4-fanger

Clean bak-fanger

R32-look skjørt

Fjerning av lister(sveiset og tinnet)

Clean bak-luke (sveiset og tinnet)

Sveiset panser-forlenger(sveiset og tinnet)

Fjernet Antenne på taket(sveiset og tinnet)

Hel-lakkering

Lakkerte dør-håndtak

Sotede Ruter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han først skal ha den helt clean burde han fjerne potta også. Ikke helt min smak....

Helt enig. Den passet ikke inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke komme her og si at RS4 fronten er det som skiller denne fra alle andre... da kjenner du/dere ikke Golf IV noe særlig... RS4 er jo kanskej det mest vanlige på bilen :P

Såvidt jeg ser så er vel ikke det der en helt vanlig RS4 front, isåfall har jeg ikke sett mye Golf IV med RS4 front..... Den er jo en god del svulstigere og rundere/feitere enn normalt. Om det er en modda eller om den er sånn fra produsent vet jeg ikke, men kan ikke si jeg har sett flust av disse frontene..

Fjerning av emblemer, visker, bytting av lykter/blinklykter og felger er jo relativt standard..

Men for all del, bilen var stilig den og jeg knipset et par bilder av den på Våler selv.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken er som baken, delt i to! :P

Syntes det ble litt overkill med svarte felger også. Hvite Compomotive hadde vel gjort seg på denne?! men skal ha for å cleane den ja. tøft

Forøvrig den krem-hvite 4'rn på gatebil var tøff. DEN var anderledes en alle golfene her til lands. sikkert noe tysk import eller noe.

(slenger med et bilde jeg fant på http://www.hastig.se)

golf at gatebil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig med Petter og Ronny i at pottene ikke passet inn... Som sagt er det også andre detaljer jeg ikke hadde 100% sanns for, synes som bare det var gøy med en Golf IV som ihvertfall i mine øyne skilte seg ut på en positv måte!

Har ikke sett den kremfargene Golfen før, er vell egentlig det samme med den utifra det lille jeg ser. Tøft med noe annerledes, men ser umiddelbart flere detaljer som ikke faller i smak, bl.a. badlook/grillist (eller hva det nå er) som overhodet ikke ble pent i forlengelsen av skjerm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sorte var rå spør du meg!

Den har CarLine-Tuning støtfanger forran! Denne er meget svulstig, ja i forhold til de typiske RS4 frontene, og kan ikke sammenlignes! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på den hvite på Gatebil. Skikkelig dårlig finish på mye der, og den gullstripen var jo latterlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig den krem-hvite 4'rn på gatebil var tøff. DEN var anderledes en alle golfene her til lands. sikkert noe tysk import eller noe.

(slenger med et bilde jeg fant på http://www.hastig.se)

Den krema Golfen der ser jeg på utsiden her hele tiden, så eieren bor kanskje i området (Grorud/Kalbakken). Han henger særs mye på "King Kebab Pizza Gatekjøkken" ved Grorud togstasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den krema Golfen der ser jeg på utsiden her hele tiden, så eieren bor kanskje i området (Grorud/Kalbakken). Han henger særs mye på "King Kebab Pizza Gatekjøkken" ved Grorud togstasjon.

Har selv sett den flere ganger, ser ut som en bil som er importert "ferdig stylet" fra Tyskland. Ikke mange som gjør slikt med panser og skjermer her i landet.

Men de dessverre utgåtte RH Monoblock felgene synes jeg er kongekule fortsatt.

Synes den sorte Golfen har kul også, men dere vet hva jeg mener om svarte felger: Passer stort sett bare på Porscher med over 600 hk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker bilen kom til landet, eneste de gutta har byttet er vel frontfanger, gull-dritet og interiøret... Men det er faktisk sydd/håndlagd og ganske kult... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.