Østfold: Blå Golf III - AX regga i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til denne? Står for tiden hos Ørebekk karrosseri verksted? Blå III`er med tilsynelatende 8/9-16 felger, helsveiset bakluke, lexus eller krystallbaklykter, VR6 front(?) og godt senket?

 

Jeg jobber i bygget ved siden av og denne golfen så veldig fin ut! Bare nyskjerrig på om det er et medlem.. Får vel stikke bort å legge en lapp på ruta etter jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være wounds tro? Sjekk ut bilparken.nu og bilpark

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være wounds tro? Sjekk ut bilparken.nu og bilpark

Ikke den nei.. Det var en jazzblå(?) IV, men fin den også da :) Tar jeg ikke helt feil så er det Kim Andre Antonsen (medlem)sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke den nei.. Det var en jazzblå(?) IV, men fin den også da :) Tar jeg ikke helt feil så er det Kim Andre Antonsen (medlem)sin?

Det stemmer nok det! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden jeg likevel ikke ser ut til å få svar på spørsmålet mitt, kan jeg tillate meg litt o.t.. :)

 

Kim Andre, du er ikke tilfeldigvis elev ved Borg VGS og går malerlinjen, nærmere bestemt i klassen til Jan og har brukt deler av forsommeren på å male huset hans?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden jeg likevel ikke ser ut til å få svar på spørsmålet mitt, kan jeg tillate meg litt o.t.. :)

 

Kim Andre, du er ikke tilfeldigvis elev ved Borg VGS og går malerlinjen, nærmere bestemt i klassen til Jan og har brukt deler av forsommeren på å male huset hans?

 

Knut- Sorry for OT- men hyggelig å hilse på deg i "farta" her om dagen. Regner med at du var på vei hjem fra jobb :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden jeg likevel ikke ser ut til å få svar på spørsmålet mitt, kan jeg tillate meg litt o.t.. :)

 

Kim Andre, du er ikke tilfeldigvis elev ved Borg VGS og går malerlinjen, nærmere bestemt i klassen til Jan og har brukt deler av forsommeren på å male huset hans?

Hei! Jo, stemmer det.. Er ferdig på skolen nå da, så har begynt lærlingstida..

Så du kjørte forbi han en av dagene vi malte, naboen hans? Kjenner han? Nå ble jeg nyskjerrig også.. hihi

PS: Pen den bilen din! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut- Sorry for OT- men hyggelig å hilse på deg i "farta" her om dagen. Regner med at du var på vei hjem fra jobb :-)

I like måte.. Jada, jeg var på vei hjem fra jobb.. Skulle vært innom deg en dag også jeg, må se å få gjort det, men nå jobber jeg ofte sent om dagen... Får sende deg en pm om det ;)

 

Hei! Jo, stemmer det.. Er ferdig på skolen nå da, så har begynt lærlingstida..

Så du kjørte forbi han en av dagene vi malte, naboen hans? Kjenner han? Nå ble jeg nyskjerrig også.. hihi

PS: Pen den bilen din! :)

Stemmer det ja.. La merke til bilen når jeg kjørte forbi.. Jeg holder på å pusse opp rett nedi gata der og flytter dit denne uka. Har bodd i gata der før også så jeg vet bare hvem Jan er uten at jeg direkte kjenner`n.. Hadde han som vikar på GK også faktisk ( GK Tekn.byggfag )... Neste gang du kommer på lokallagstreff skal jeg være mer sosial også, sist kom jeg litt sent og var superstressa, dog ingen unnskyldning : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.