Mjøsa: ArtRacing treng sponsorbiler!

Anbefalte innlegg

Har prata med Knu på ArtRacing, dei kan godt tenke seg litt sponsorbiler,

her følger eit utdrag fra mailen:

 

Når det gjelder sponsing, så er vi i hovedsak ute etter demobiler for stylingen til Oettinger og Sportec.

Dette gjelder

Audi A4 ny type.

Audi A3 (8P) og Sportback

 

Men vi har også en rekke andre produsenter som leverer til et bredere sortement av VW og Audi biler.

 

Sponsingen vil våre en rabatt på stylingen fra oss mot at kunden kjører med en tilpasset og diskre reklame for oss.

Størrelsen på sponsingen avhenger av totalpakken, og avtales fra bil til bil.

 

Oettinger lanserer også er 320Hk kit til 1,8T innen kort tid, og vi er også ute etter noen som ønsker å gjøre en seriøs motoroppgradering med 1.8T

 

mvh

 

Knut Markegård

-ArtRacing-

 

Ringveien. 8B

Kirkeby Naeringssenter

2815 Gjovik

NORWAY

Phone +47 61 10 93 10

Mobile +47 48 04 35 00

Fax +47 61 13 00 61

knut@artracing.no

http://www.artracing.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HMMMM, det der var interessant. Jeg har faktisk vurdert Oettinger styling til den nye Sportback'n min (Ja, jeg VET jeg har sagt at jeg ikke skal gjøre noe med den). Men jeg får jo ikke den før nærmere jul da, tror du han vil ha den til sponsorbil da da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HMMMM, det der var interessant. Jeg har faktisk vurdert Oettinger styling til den nye Sportback'n min (Ja, jeg VET jeg har sagt at jeg ikke skal gjøre noe med den). Men jeg får jo ikke den før nærmere jul da, tror du han vil ha den til sponsorbil da da?

Berre å ringe han det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke intressert å ha en 99mod A4 1.8T som demobil for Oettinger da? Kan stille min til disposisjon hvis de mont styling etc... : klø :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Knut,

men eg trur dei er mest intressert i biler av nyaste sort.

 

Dei monterer/lakkerer ingenting, så vidt eg veit.

 

OBS! Dette er ikkje gratis, men det gis fine prisar på stylinga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,sendt han mail så da får vi sjå! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.